Full version: Tulpnbukett!
renate
tongue.gif En bukett med tulpaner till alla forumister!
Våren närmar sig med stormsteg,5,3°och sön på väg bort.
Hälsningar Renate tongue.gif rolleyes.gif

Wargen
Åh, vad fint! wub.gif
Betty
Tack Renate! Precis vad jag behöver just nu! wub.gif
Här i Luleå fullkomligt vräker snön ner! Det har kommit minst en decimeter i natt och det ser inte ut som om det har tänkt sluta än på länge... Termometern står på -3,2°, så vi fryser inte i alla fall.
Skönt att höra att våren på G nere hos er - om ett par månader når den upp till oss!!! rolleyes.gif
pimpim
Ja, här känns det verkligen som om våren är på G, 9+ här idag. Grått men så milt och skönt. Snön är nästan helt borta .

Pia
Fialotta
Tack Renate...tar gärna emot din tulpanbukett,
vilka fina bilder du tar smile.gif

Här skiner solen och är 5 grader varmt...lite blåsigt och snön ligger kvar vit o fin...ganska snyggt rolleyes.gif

Ha en bra dag wub.gif
Helen i Piteå Zon 5
Även jag vill tacka Renate för den fina buketten. Det är samma hos mig som hos Betty, snön har vräkt ner och alla grannar är ute och skottar, själv har jag varit och tagit bort snön från växthustaket, är rädd att det annars rasar in. / Helen rolleyes.gif
Åsa K, zon 1
rolleyes.gif

Tack!
Här är det +6 och blåser 12 m/s wub.gif men solen skiner.
Almdalen
TACK
Underbar vår bukett/

Ingegerd
Eva St
Tack Renate
Det var hör och häpna min första Tulpanbukett för i år.
Eva St
andreas i uppsala
Här är det +6,2 och blåsigt men nästan helt klart. Jag hörde att Kristianstad hade haft +10, men det är inget emot vad london och paris hade.Eller vad sägs om +17
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon