Fny
Vem är ansvarig för forumet egentligen? Finns det någon som faktiskt kontinuerligt läser alla inlägg för att hålla koll på att reglerna följs?
Suz
Jag har också ställt en liknande fråga och vad jag har förstått lever forumet helt för sig självt!
Edit, helt utom kontroll och snart med färre medlemmar...
Rihane
Såg att Göran var inne och kollade i en tråd som jag visste att någon anmält(eftersom vederbörande hade sagt det i tråden). Vad jag kunde se hände inget efter det.
Suz
CITAT (Rihane @ 11-11-2010, 19:39) *
Såg att Göran var inne och kollade i en tråd som jag visste att någon anmält(eftersom vederbörande hade sagt det i tråden). Vad jag kunde se hände inget efter det.

Vilket innebär att man kan bete sig och säga vad som helst då antar jag... confused.gif
Bedrövligt att man kan sköta (eller inte sköta) ett forum så!!

Edit, nyfiken som jag är...vill du säga vilken tråd det var?
Vore intressant att läsa den och se om den är så hemsk som en hel del andra (snart de flesta eller alla)
Alba
CITAT (Fny @ 11-11-2010, 19:37) *
Vem är ansvarig för forumet egentligen? Finns det någon som faktiskt kontinuerligt läser alla inlägg för att hålla koll på att reglerna följs?

Under hjälp uppe till höger hittar du forumansvariga.
Fny
Göran? Är det han som är ansvarig, har han alltså "Göran" som medlemsnamn? Tackar, då kan jag nog hitta honom...
Alba
CITAT (Fny @ 11-11-2010, 19:47) *
Göran? Är det han som är ansvarig, har han alltså "Göran" som medlemsnamn? Tackar, då kan jag nog hitta honom...

Har du kollat under hjälp - du behöver inte leta - där finns ju adresserna till 3 ansvariga.

edit - stavfel
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon