Suz
Hej!

Mig veterligen sov jag gott i natt men när jag kommer in hit till Odla för en stund sedan står det så här:

Välkommen! Ditt föregående besök var: Idag, 02:43

Är det nåt fel??
Går jag i sömnen?? giggle.gif
Myosotis
Jag tycker det verkar lite otäckt, hoppas att ingen loggat in i ditt namn! För ett tag sen var det någon här på odla som var oavsiktigt inloggad som sin granne helt plötsligt pga nåt trådlöst nätverk.
theseraphim
Sorry men du går i sömnen och lever rövare på forumet.
netha
Ändra lösenord!
Kanske någon velat komma åt ditt konto och lyckats luska ut lösenordet.

malcolm
Jag har märkt att man blir utloggad efter en tid om man inte varit aktiv på sajten under några timmar, det ser ut som om man är inloggad fast man är det inte och det är kanske det som hänt.
Suz
Jag hoppas att det är som du skriver malcolm, för jag loggar aldrig ut.
--------------------

Lever med "säkerhetstjat" så jag har ett klurigt lösenord så jag tror inte någon kan knäcka det...
Får kolla i morgon och se vad det står då...

Eller så gör jag en massa på nätterna som jag inte har en aaaaaning om...trist bara att jag väljer Odla och inte nåt mera spännande crazy.gif giggle.gif
Peztis
Jag tror det är som Malcolm skriver.

Fast du kasnke bör kolla din History på datorn (eller internet i alla fall), det kanske kan bli riktigt spännande! biggrin.gif
Suz
Nu har det sett "normalt" ut, alltså senaste besök = när jag vet att jag varit inne här.
Jag får hålla lite koll, skumt verkar det.

Kolla historiken......undrar om jag törs det g.gif crazy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon