Olle A
Nu på lördag (20/11) kl 10-14 är det julmarknad i Spekeröds bygdegård, vid idrottsplatsen Ekarvallen, öster om Stenungsund i Bohuslän. Där säljs diverse hantverk, julsaker, loppisprylar, hembakat tunnbröd, brynost mm. Lotterier blir det också. Jag är med och säljer krukväxter som fredskallor, blomstervaggor, Peperomia "Pixie", Peperomia puteolata, Senecio cephalophorus, Senecio "Himalaya", Aloe paradisicum, röda gummiträd, palettblad, sammetsöga, Plectranthus "Mona Lavender" m fl. Kl 13.00 kommer tomten med godispåsar åt barnen. Kaffe och glögg med äggost och hembakade godsaker serveras också.
Välkomna!!!

Olle
Meriona
CITAT (Olle A @ 16-11-2010, 11:51) *
Nu på lördag (20/11) kl 10-14 är det julmarknad i Spekeröds bygdegård, vid idrottsplatsen Ekarvallen, öster om Stenungsund i Bohuslän. Där säljs diverse hantverk, julsaker, loppisprylar, hembakat tunnbröd, brynost mm. Lotterier blir det också. Jag är med och säljer krukväxter som fredskallor, blomstervaggor, Peperomia "Pixie", Peperomia puteolata, Senecio cephalophorus, Senecio "Himalaya", Aloe paradisicum, röda gummiträd, palettblad, sammetsöga, Plectranthus "Mona Lavender" m fl. Kl 13.00 kommer tomten med godispåsar åt barnen. Kaffe och glögg med äggost och hembakade godsaker serveras också.
Välkomna!!!

Olle

Hoppas du får sälja bra Olle, är det utomhus? TÄnk om det blir minusgrader?

Jag ska eventuellt på en annan julmarknad den dagen, Kobergs Slott.
Olle A
Ingen fara, det är inne på bygdegården! Varmt och gott för både folk och växter. Inte behöver jag cykla heller, för min snälla syster har lovat att köra mig. Ha det så trevligt på din julmarknad! smile.gif

Olle
Meriona
Det var ju bra så att du inte förkyler dig! smile.gif Då kommer det nog många trevliga kunder hoppas jag!
Meriona
Kom du iväg på din julmarknad Olle? Snön ställde till det här, så vi kom inte iväg på vår.
Olle A
Jag kom inte iväg på min heller. Snön yrde så väldigt att min syster inte vågade sig ut på vägarna. Om det kom några andra säljare eller köpare har jag inte hört något om.

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon