Najsan
Jag skulle supergärna vilja ha en cotyledonis, finns det någon som har en stickling över till salu till mig?? Alt byte med en stickling av odoratissimum eller någon annan pelle som råkar bo hos mig.

Jag erbjuder ett kärleksfullt hem på landet med tillgång till utevistelse på sommaren. smile.gif

Tusen tack /K.
octachoron
Ev finns det kanske i Torsåker?
http://www.bergabacken.se/
batski
ERA Garden säljer sticklingar, men jag tror inte att de skickar nu pga vintertemperaturerna.
aldo
Nej nu är säsongen över för denna gång coolgleam.gif

Vinterförvaring.
batski
Vad har du för temperatur där?

CITAT (aldo @ 22-11-2010, 21:49) *
Nej nu är säsongen över för denna gång coolgleam.gif

Vinterförvaring.

Najsan
Det är ju sant, det är rätt så kallt nu. Jag blev lite överivrig bara, händer mig ofta. whistling.gif Jag får väl härda ut till våren istället...

Men det fanns ju många sticklingar på dessa sidorna som jag inte visste att jag var tvungen att ha...
batski
CITAT (Najsan @ 22-11-2010, 22:36) *
Det är ju sant, det är rätt så kallt nu. Jag blev lite överivrig bara, händer mig ofta. whistling.gif Jag får väl härda ut till våren istället...

Men det fanns ju många sticklingar på dessa sidorna som jag inte visste att jag var tvungen att ha...

Hahaha, känner igen det där tongue.gif
aldo
När jag vinterförvarade så där på verandan hade jag mellan + 10 till + 12 C .
Men var det riktigt kallt på utsidan huset blev det ner till + 8 C .

Numera har jag annan typ av vinterförvaring och inte alls så många pelargoner d010.gif
Det fungerar bra det oxå men verandan var toppen .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon