Najsan
Jag skulle supergrna vilja ha en cotyledonis, finns det ngon som har en stickling ver till salu till mig?? Alt byte med en stickling av odoratissimum eller ngon annan pelle som rkar bo hos mig.

Jag erbjuder ett krleksfullt hem p landet med tillgng till utevistelse p sommaren. smile.gif

Tusen tack /K.
octachoron
Ev finns det kanske i Torsker?
http://www.bergabacken.se/
batski
ERA Garden sljer sticklingar, men jag tror inte att de skickar nu pga vintertemperaturerna.
aldo
Nej nu r ssongen ver fr denna gng coolgleam.gif

Vinterfrvaring.
batski
Vad har du fr temperatur dr?

CITAT (aldo @ 22-11-2010, 21:49) *
Nej nu r ssongen ver fr denna gng coolgleam.gif

Vinterfrvaring.

Najsan
Det r ju sant, det r rtt s kallt nu. Jag blev lite verivrig bara, hnder mig ofta. whistling.gif Jag fr vl hrda ut till vren istllet...

Men det fanns ju mnga sticklingar p dessa sidorna som jag inte visste att jag var tvungen att ha...
batski
CITAT (Najsan @ 22-11-2010, 22:36) *
Det r ju sant, det r rtt s kallt nu. Jag blev lite verivrig bara, hnder mig ofta. whistling.gif Jag fr vl hrda ut till vren istllet...

Men det fanns ju mnga sticklingar p dessa sidorna som jag inte visste att jag var tvungen att ha...

Hahaha, knner igen det dr tongue.gif
aldo
Nr jag vinterfrvarade s dr p verandan hade jag mellan + 10 till + 12 C .
Men var det riktigt kallt p utsidan huset blev det ner till + 8 C .

Numera har jag annan typ av vinterfrvaring och inte alls s mnga pelargoner d010.gif
Det fungerar bra det ox men verandan var toppen .
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon