Full version: Dalesponny
blomsterrabatten
Hej jag skulle vilja fråga alla om någon vet nått om Daleponnyn och om de finns några sånna i Sverige? biggrin.gif Jag blev helt förälskad i den när jag såg den, men nu har jag sökt lite och de finns inte så mkt fakta om att de finns några i sverige. Snälla om nån av er vet nått skriv det här! biggrin.gif tack på förhand;)

Anki på Öland
Fick en hel del träffas på googles på dalesponny.
Samsara
Finns ett par uppfödare men dem räknar med att det kanske finns ca 60 st Dalesponny i Sverige.
blomsterrabatten
CITAT (Samsara @ 23-11-2010, 12:03) *
Finns ett par uppfödare men dem räknar med att det kanske finns ca 60 st Dalesponny i Sverige.

okejj vad fick du reda på de?wink.gif skulle gärna vilja veta wink.gif är sugen på att köpa wink.gif
Samsara
Jag är uppväxt med hästar och folk i hästkretsar och letar just nu jobb inom hästbranschen och rider för fullt, så jag kan nog säga att jag nästan lever med hästarna tongue.gif

Men jag ska kolla upp det och se om jag hittar det igen. Dem enda jag kommer på just nu är ett danskt stuteri. Lägger in länken så kan du gå in och kolla där.
http://www.dalespony.dk

Jag skriver så fort jag kommer på dem svenska.
blomsterrabatten
Tack wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon