Gossen Ruda
Nedräkningen har börjat. tongue.gif Skönt att jag inte längre behöver jaga julklappar och liknande.
fuchsian
Ucsh, ja, tiden går men det blir nog inte nån firande i den traditionella sättet. Vi kommer inte att vara hemma och dottern stannar med den norska släkten. Vill slippa all ståhej ....... sleeping.gif var ju där förra julen, men man var trött på alla 511 släktingar --- på en gång! ..... confused.gif .... Fuchsian ....
Carl

En Jul gåta. Vad är det för likhet mellan en neger och en julgran?
Olle A
Den får du ta i fräckistråden! blush.gif

Olle
Farbror Blå
*suckar åt Carl*

Jag har redan tatt fram min nyköpta plastgran, i svart å metallic tinsel..
sommarhumla
CITAT (Carl @ 24-11-2010, 11:05) *
En Jul gåta. Vad är det för likhet mellan en neger och en julgran?

Jag vet...båda har färgade kulor i grenen naughty.gif
Peztis
Jisses! Inte en enda julklapp har jag köpt - vet inte ens vad som önskas...

Lite stressad blir jag men samtidigt så tycker jag ju det är såååå underbart med julen!
Klint
Jag har lite dubbla känslor.Vill att allt ska vara så mysigt men har anpassat mej till andra så jag är lite trött på hela julen.Min sambo har ett väldigt avslappnat förhållande till julen och vi har haft väldigt bra jular ihop.Vi har inte några direkta måsten.Men hans bror med familj vill gärna att vi kommer en sväng.Vi brukar åka en liten tur och deras 2barn får nån mindre grej ofta med godis + 1kuvert med pengar i början tyckte jag det var jättetråkigt men det är ju jättebra Barnen får ett paket direkt vi behöver inte fundera ut bra klappar som sen kanske ändå är slut,och de blir en bra slant på banken som bla stött till vid cykelköp.De är saker de kommer ihåg till skillnad från många andra klappar!
Nu har vi fått en ny liten kille i familjen och jag började fundera hur vi skulle göra med honom klart han ska ha en julklapp ja vad köper man till en 2åring g.gif det måste va en bra grej help.gif jag började känna det lite jobbigt Men va katten det är ju klart vi gör som med sambons brorsbarn Det är ju skitbra det är ju från oss och jag är övertygad om att det kommer att uppskattas!Förstår inte varför jag nästan skapar problem.
Peztis
Jag säger bara det : LEGO!!!!

Min son är fullkomligt galen i det och har alltid varit det. OK, det ligger väl i generna, tycker också att det är kul.

Vill du inte köpa nytt så kan jag verkligen rekommendera att köpa det begagnat för lego slits ju inte ut på samma sätt som andra leksaker.

Till en 2-åring så är det ju Duplo som gäller, alltså de stora bitarna.
Nostalgia
CITAT (Gossen Ruda @ 24-11-2010, 09:52) *
Nedräkningen har börjat. tongue.gif Skönt att jag inte längre behöver jaga julklappar och liknande.

Vi är 33 stycken här på Odla som väntar på julklappar wink.gif santa.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon