Jag har lite dubbla känslor.Vill att allt ska vara så mysigt men har anpassat mej till andra så jag är lite trött på hela julen.Min sambo har ett väldigt avslappnat förhållande till julen och vi har haft väldigt bra jular ihop.Vi har inte några direkta måsten.Men hans bror med familj vill gärna att vi kommer en sväng.Vi brukar åka en liten tur och deras 2barn får nån mindre grej ofta med godis + 1kuvert med pengar i början tyckte jag det var jättetråkigt men det är ju jättebra Barnen får ett paket direkt vi behöver inte fundera ut bra klappar som sen kanske ändå är slut,och de blir en bra slant på banken som bla stött till vid cykelköp.De är saker de kommer ihåg till skillnad från många andra klappar!
Nu har vi fått en ny liten kille i familjen och jag började fundera hur vi skulle göra med honom klart han ska ha en julklapp ja vad köper man till en 2åring

det måste va en bra grej

jag började känna det lite jobbigt Men va katten det är ju klart vi gör som med sambons brorsbarn Det är ju skitbra det är ju från oss och jag är övertygad om att det kommer att uppskattas!Förstår inte varför jag nästan skapar problem.