Full version: Ledsen idag
anne-li i olofstorp
Idag är jag ledsen! En av mina katter dog imorse! Han jamade och jämrade sig och hade gömt sig under en säng när jag gick upp. Jag fick upp honom och efter en stund så dog han! Bara 6,5 år gammal!!! Plutten!!! -cry-.gif
Vet att det är så att ha djur, men det är alltid för tidigt, och alltid fel!!!!
[attachment=56506:Kopia_av_IMG_0297.JPG]
Musse hette han! bilden tagen för ett par år sedan då han bara intagit en vanlig pose, klappa mig på magen hette den!
malcolm
Vad ledsamt, beklagar verkligen.
Eva i Skåne
Så tråkigt Anne-Li. trostar.gif
fuchsian
Snälla nån!!! det gör ont och man har ju dem så kära. ... Hoppas att du orkar...men man vill inte avstå av alla de fina dagar man haft med sina husdjur även att man vet ...... smiley_small_hug.gif Fuchsian....
ninnisky
trostar.gif så ledsamt trostar.gif
Irene_L
Åhhh så sorgligt! trostar.gif Vad fin han var!
Olle A
Vad tråkigt! Den lilla sötnosen. trostar.gif

Olle
Biggan_
Så sorgligt Anne-Li trostar.gif smiley_small_hug.gif
batski
Nej vad fruktansvärt -cry-.gif Jag beklagar förlusten! Vet av egen erfarenhet att det inte finns några ord som kan ge tröst crying.gif
Klint
Nä fy va tråkigt, känner för dej trostar.gif
Monaxe
Så tråkigt Anne-Li, beklagar verkligen. Som du säger så är det alltid för tidigt, man är aldrig beredd. Dessutom var ju din katt så ung, så det var ju verkligen för tidigt.
Så jättefin han var!
Aqvakul
trostar.gif kompiskram.gif
herkules
beklagar sorgen smiley_small_hug.gif
Ingela i Segersberg
Åh, så tråkigt, Anne-Li! Stackars dig! trostar.gif
Wilmer
-cry-.gif Åå, en sådan gossemage! smiley_small_hug.gif Stor en, till matte.
zissi
Så fin han var, men så sorgligt.
Katie
trostar.gif smiley_small_hug.gif
Whiskuchi
Beklagar. Ska du låta obducera honom för att få veta varför?
anne-li i olofstorp
CITAT (Whiskuchi @ 25-11-2010, 19:15) *
Beklagar. Ska du låta obducera honom för att få veta varför?

Nej, det spelar ju ingen roll varför! Han är död, så är det!!! -cry-.gif och vad det berodde på är inte viktigt för mig!!! Troligen råttgift som nån lagt ut!!!! crying.gif
Men tack för er medkänsla, det värmer skall ni veta!!!! smiley_small_hug.gif
Whiskuchi
Tänkte mest på att det lät som om du har fler katter och då kan det vara bra att veta om det var något smittsamt, ärftligt, något de andra bör skyddas från i omgivningarna etc. Beklagar än en gång.
Kryddan03
trostar.gif
anne-li i olofstorp
CITAT (Whiskuchi @ 25-11-2010, 20:25) *
Tänkte mest på att det lät som om du har fler katter och då kan det vara bra att veta om det var något smittsamt, ärftligt, något de andra bör skyddas från i omgivningarna etc. Beklagar än en gång.

Tack jag försår... jag har också funderat på det, men jag väljer at inte obducera honom,,,,, Det som händer, det händer,,,, Jag tror mer på råttgift eller något som gått fel....
Fenja
Men så tråkigt. Stor tröstekram från mig! Är det ett av Sagas syskon, i så fall får han ju sällskap av syrran i katthimlen...
trostar.gif
Fenja
omk
Åh, så sorgligt Anne-Li.
Tänker på dej.
anne-li i olofstorp
CITAT (Fenja @ 25-11-2010, 21:16) *
Men så tråkigt. Stor tröstekram från mig! Är det ett av Sagas syskon, i så fall får han ju sällskap av syrran i katthimlen...
trostar.gif
Fenja

Ja, det är brorsan!!! Det ger mig lite tröst.... + att han har min två gamkatter, Smulan 18 år och Busen 18,5 år där.... lika älskade dom!!!! kram2.gif Tack!!!
Blomstertanten
smiley_small_hug.gif
Skruttis
Beklagar verkligen Anne-li. Jättefin var han! trostar.gif
Solstorm
Även om man vet att förr eller senare så kommer den dagen så är det ändå lika ledsamt och tungt varje gång. Men han har det nog bra nu. Springer och leker på en äng där det finns gott om möss.
trostar.gif
sqrulan
-cry-.gif Nä men fy vilken chock, stackars stackars dej!!! sad.gif Så fin han var! wub.gif

Men vem tusan lägger ut råttgift åt katter angry.gif
skogstroll
kram på dig, man saknar dem när de är borta kompiskram.gif
gnon49
Visst gör det ont i hjärteroten när sånt här händer. Ändå kan man inte var utan dessa små personligheter.
Är själv totalt kattfrälst så ett liv utan katt kan jag inte tänka mig. Förstår att det känns. Det gör det ju om man äen djurvän av stora mått.
Meriona
Nä så trist. sad.gif
zaaritha
Jag vet hur ont det gör! Det är hemskt!
Vi har förlorat två katter i år, jag tänker på dem ofta, ofta!
Meriona
Så hemskt Anne-Li! sad.gif
Om det är råttgift så är det ju
så meningslöst dessutom.

anne-li i olofstorp
Tack för er omtanke!!! Det värmer.... smiley_small_hug.gif Jag saknar Musse alldeles otroligt (även om jag ha två kvar) Det var ju en individ som nu försvunnit! -cry-.gif Och OM det nu var råttgift så...... ranting.gif
Meriona
Usch ja så hemskt, det hjälper ju föga att ha andra katter/barn kvar när man mister en/ett! Alla är ju älskade var och en för sig! -cry-.gif
Myosotis
trostar.gif smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon