Christa
25-11-2010, 17:10
Det är ju ett barnprogram men vi tycker det är så gulligt. Såg ett annat animerat barnprogram en gång och höll på att skratta ihjäl mig men det minns jag inte vad hette.
Just animerat har ju kommit mycket fina program under senare år.
Lite avkoppling att titta på?
Är det någon mer som tittar på Fåret Shaun eller har något annat favoritprogram bland barnprogrammen?
Fåret Shaun är världens bästa program.
Whiskuchi
25-11-2010, 19:16
Fåret Shaun är suveränt, dessvärre är jag och mannen mer roade av det än barnen. För några år sen gick untalkative bunny och det var också riktigt sevärt.
Huggorm
25-11-2010, 19:34
Har nog inte sett just "fåret Shaun", men samma team har ju även gjort suveräna "Wallace and Gromit" samt en film som hette "Flykten från hönsgården" eller något liknande. Får inte missas!
Anja Danmark
25-11-2010, 19:54
Vi har ingen børn i husstanden, men ser da både Shaun og Emil fra Lønneberg.....
Trampendal
25-11-2010, 23:24
Fåret Shaun är toppen.
Vi tittar även på "Småkryp" underbart (väldigt kort) program på svt barnkanalen.
Christa
26-11-2010, 08:22
Vi tittar alltid över webben och då finns det massor av avsnitt av fåret shaun och välja mellan. Det är bara inledningen som är lite tjatig, den är ju samma i varenda program.
Jag har en känsla av att det programmet har gått i många år och det var först för ett tag sedan som jag råkade slå på TV´n när det sändes och upptäckte att det var kul att titta på. Verkar som om de går flera avsnitt per dag också.
De som gör programmet måste ha en otrolig fantasi!
Fåret Shaun!

Och

även till Bondgården. Fast jag förstår fortfarande inte varför tjuren har juver....

(Ställde väl den frågan i Jag undrar-tråden en gång?)
malcolm
26-11-2010, 10:01
Har nyss sett mitt första avsnitt av "fåret Shaun" på SVT/play, lite småkul faktiskt och filmen "flykten från hönsgården" såg jag på TV för några år sedan, jätteskoj

.
Christa
26-11-2010, 15:43
CITAT (malcolm @ 26-11-2010, 10:01)

Har nyss sett mitt första avsnitt av "fåret Shaun" på SVT/play, lite småkul faktiskt och filmen "flykten från hönsgården" såg jag på TV för några år sedan, jätteskoj

.
Jag tycker det är imponerande att de kan göra något sådant.
skånepåg
26-11-2010, 15:50
Hehe det e ju megakul, brukade se Fiffi och blomsterfröna också när det gick ^^
Christa
26-11-2010, 16:12
Hotell kantarell är också ganska gulligt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.