Full version: På Spåret!
Farbror Blå
Äntligen kan vi skingra vintermörkret med mer frågesport, det har vi ju så lite av på TV wink.gif

Hur är det med dej? Gillar du På Spåret? Gillar du fredrik och kristian?
Kan du nåt? och, ominte- gör det nåt?=)
*Stintan*
Gillar På spåret och programledarna är helt OK och alltid lär man sig något smile.gif
Meriona
Jag älskar programmet, både med nya och gamla programledarna, jag tycker att det är helt okej både och. Och kunskapsprogram kan man inte få nog av nånsin, jag kan se Vem-vet-mest och andra såna program hur mycket som helst, det lär jag ju mej nåt av. Men vad lär jag mig av DesperateHouseWifes och annat jox? Inte ett jota!

Jag kan inte allt så klart, men det jag kan kan ju INGEN ANNAN! Så det är kul att vara lite BÄST en stund.... laugh.gif
Tikka
Äntligen är ordet biggrin.gif
Sitter bänkad o bara älskar programmet!!!
sommarhumla
Gillar På Spåret. Alltid kul med frågesport. Har tyvärr inte möjlighet att kolla premiäravsnittet (får kolla på SVT play vid senare tillfälle).
Nånting lär jag mig (förhoppningsvis inte helt obildbar) whist.gif
Bengalow
På spåret är ett helt underbart program. Domaren, Fredrik Lindstöm, är bara en sådan, som man själv önskade att man kunde vara. Hans tidigare språkprogram har varit oemotståndliga. Jag tror att vad hans program än handlar om, så gör han dom intressanta. En av de få profiler som gör att TV fortfarande existerar som ett attraherande media. Mer av honom i rutan!!!
malcolm
Såg kvällens avsnitt, bra gäster och bra progaremledare även om jag inte kunde allt. tummenupp.gif
Monica M zon 4
Vi satt bänkade framför tvn för vi gillar På spåret! Tyckte frågorna var rätt svåra igår. Och så hade jag hoppats Holm skulle vinna!
Malvia
CITAT (Monica M zon 4 @ 27-11-2010, 07:57) *
Vi satt bänkade framför tvn för vi gillar På spåret! Tyckte frågorna var rätt svåra igår. Och så hade jag hoppats Holm skulle vinna!

Samma här, höll på Holm.

Svåra frågor ja, men Malmö-frågorna tog vi fast vi är upplänningar.
Eva i Skåne
Jag såg reprisen i eftermiddags. Klart godkänd säsongsstart.

Jag har alltid haft svårt för Kristian Luuk och när jag hörde att han skulle bli ny programledare var jag övertygad att jag sett mitt sista avsnitt av programmet, men jag är inte sämre än att jag kunnat ändra mig. När hans första säsong började kikade jag ändå och konstaterade att han håller sig i skinnet och jag tycker programmet är lika bra nu som förr.

Uppväxt i Malmö är jag och jag kunde frågorna om Malmö, men däremot inte ledtrådarna på resan dit unsure.gif
malcolm
CITAT (Eva i Skåne @ 27-11-2010, 19:17) *
Jag har alltid haft svårt för Kristian Luuk och när jag hörde att han skulle bli ny programledare var jag övertygad att jag sett mitt sista avsnitt av programmet, men jag är inte sämre än att jag kunnat ändra mig. När hans första säsong började kikade jag ändå och konstaterade att han håller sig i skinnet och jag tycker programmet är lika bra nu som förr.

Jag reagerade precis som du när jag hörde att KL skulle ta över efter Ingvar Oldsberg men som sagt, han har hållit sig i skinnet och inte larvat sig och programmet är fortfarande sevärt. tummenupp.gif
ryss_борис
De nya programledarna är ju idioter, kolla bara på den där luuk. Snubben har uppenbarligen spårat ur, (haha, notera komiken där, dels heter skiten "på spåret", dels uttalas programledarens namn "lok"), och det allt för länge sen.
malcolm
CITAT (ryss_бори @ 07-12-2010, 17:05) *
De nya programledarna är ju idioter, kolla bara på den där luuk. Snubben har uppenbarligen spårat ur, (haha, notera komiken där, dels heter skiten "på spåret", dels uttalas programledarens namn "lok"), och det allt för länge sen.

Varför har du sådant ovårdat språk?
Alphaville
På spåret är tydligen inställt ikväll pga Nobelfestligheterna.
Aqvakul
CITAT (Alphaville @ 10-12-2010, 16:51) *
På spåret är tydligen inställt ikväll pga Nobelfestligheterna.

Hur underhållande är det att se kungligheterna tugga? naughty.gif
malcolm
CITAT (Aqvakul @ 10-12-2010, 17:46) *
Hur underhållande är det att se kungligheterna tugga? naughty.gif

Inte alls och jag dessutom inte bjuden.... inte i år heller... 000.gif
Alphaville
CITAT (malcolm @ 10-12-2010, 18:19) *
Inte alls och jag dessutom inte bjuden.... inte i år heller... 000.gif

Inte jag heller! a0a.gif

Jag hade sett fram emot På spåret. En av mina favoriter. tummenupp.gif
netha
CITAT (Alphaville @ 10-12-2010, 18:35) *
Inte jag heller! a0a.gif

Jag hade sett fram emot På spåret. En av mina favoriter. tummenupp.gif

Men nog är det lite kul att se alla fina kreationer. smile.gif Tuggandet skiter jag i ... har f.ö inte sett något sådant i sändningen ... som jag slötittat på stundvis.
zaaritha
Nix! Jag kollar på "Vem vet mest" och "The weakest link"( BBC Entertainment")
malcolm
Äntligen tillbaka efter juluppehållet. Ikväll kl. 20-00 i TV1. bravo.gif
Aqvakul
CITAT (malcolm @ 07-01-2011, 17:35) *

tummenupp.gif
ninnisky
CITAT (malcolm @ 07-01-2011, 17:35) *

bravo.gif säger jag också!
Såg tyvärr inte de tre sista programmen före jul.
fuchsian
Ja, den har vi redan bockat för, så det blir att titta på den snart. ...... Fuchsian .....
xlxl67
Några nya ansikten med denna säsong?
Malvia

Givet program ikväll!

Kul lag som är med.

( Lets Dance får jag se på reprisen)
Meriona
Jag tycker tvärtom. Vilka tråkiga lag. blush.gif
Eva i Skåne
Laget med två tjejer, som var med igår, var skitjobbiga, tycker jag. Pladder och tjatter. Lika jobbiga som jag tyckte Filip och Fredrik var när dom var med.
Aqvakul
CITAT (Eva i Skåne @ 08-01-2011, 16:08) *
Laget med två tjejer, som var med igår, var skitjobbiga, tycker jag. Pladder och tjatter. Lika jobbiga som jag tyckte Filip och Fredrik var när dom var med.

Jag slogs också av likheten...
Bengalow
T.o.m. Luuk'en jämförde pladdret från F&F's deltagande. Men det är kul att vara med och testa sig själv...jag tycker det är ett jädrans intressant program.
Eva i Skåne
Visst är det intressant att testa sina egna kunskaper. Ibland är man helt ute och cyklar och ibland kan man nåt redan på högsta poäng och då myser jag.
ninnisky
CITAT (Eva i Skåne @ 08-01-2011, 16:27) *
Visst är det intressant att testa sina egna kunskaper. Ibland är man helt ute och cyklar och ibland kan man nåt redan på högsta poäng och då myser jag.

I går mös jag ordentligt smiley_small_hug.gif Singapore, Köln och Torsby - det var ju busenkelt bravo.gif
Aqvakul
CITAT (ninnisky @ 08-01-2011, 16:33) *
I går mös jag ordentligt smiley_small_hug.gif Singapore, Köln och Torsby - det var ju busenkelt bravo.gif

Ja, det var lätt - men i övrigt var det mkt de tävlande inte kunde...
Berith
Håller med om pladdret, det blev lite väl mycket. Filip och Fredrik gillade jag inte när dom var med, och undviker dom i andra program också.

Men Luuk och Lindström växer för varje program. tummenupp.gif
Aqvakul
CITAT (Berith @ 09-01-2011, 08:15) *
Men Luuk och Lindström växer för varje program. tummenupp.gif

Ja, de har verkligen växt in i rollerna. Lindström är ju väldigt kunnig och en stor komisk begåvning, medan Luuk faktiskt kan vara lite torrrolig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon