batski
Jag beställde den 12 november frön från ett par vildpelargoner från ERA Gardens katalog. På deras site står det att varorna skickas måndagen efter det att de har fått beställningen, men jag har fortfarande inte fått nånting. Extra tråkigt då fröna var avsedda som en liten födelsedagspresent till någon som redan hunnit fylla år.

Så nu undrar jag om någon mer än jag har haft liknande erfarenheter av ERA Garden?
aldo
Kontakta ERA ;det skulle jag gjort .

Det finns ju telefonnummer !
batski
Ja det får jag se till att göra
pelargonfreak
Jag har alltid fått mina varor, men har du betalat för dina ? dom vill alltid ha betallt innan leverans. flirting.gif
batski
CITAT (pelargonfreak @ 03-12-2010, 08:37) *
Jag har alltid fått mina varor, men har du betalat för dina ? dom vill alltid ha betallt innan leverans. flirting.gif

Vad bra! Yup jag betalade via nätet samtidigt då jag beställde.
batski
Ringde upp ERA Garden och det visade sig att de hade skickat fröna den 16 november, så det lär vara posten som har slarvat bort dem. ERA skulle skicka nya nu tummenupp.gif
batski
Nu har fröna kommit! smile.gif tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon