silos
Jag har som sagt åter igen börjat skriva berättelse,sagor etc och jag är i stort behov av feedback på det som jag skriver!

Jag tänkte att jag kanske kunde sända mina berättelse för dem här som är intresserade så att jag inte belasta forumet och tar onödigt plats.

Framförallt vill jag ha ÄRLIG feedback för det ger mig chans att utvecklas och jag lär mig om skrivandets konst på det viset!

Ni som vill kan skriva medellande till mig....
Mvh//Kyllikki
*Stintan*
Men du har ju redan en tråd om detta som vi skrev i igår unsure.gif
silos
CITAT (*Stintan* @ 02-12-2010, 11:35) *
Men du har ju redan en tråd om detta som vi skrev i igår unsure.gif

Den tråden är gammal.
Jag vill-önskar att de som vill ge feedback påp mina texter,kunde maila mig och jag kunde sända det som jag skrivit med hotmail för att de som vill kunde läsa genom mina texter och sedan ge mig feedback genom mail.
Jag vill inte längre visa mina texter här,det skulle ta alldeles för mycket plats!
*Stintan*
Men du länkar ju till dina bloggar confused.gif Kan man inte ge feedback där?
silos
CITAT (*Stintan* @ 02-12-2010, 18:17) *
Men du länkar ju till dina bloggar confused.gif Kan man inte ge feedback där?

Nu menar jag mina texter som är långa:berättelser och sagor...dem lägger jag inte inne på mina bloggar utan skriver på word.Det är dessa som jag gärna skulle vilja ha feedbck till eller konstruktiv kritik kanske det heter.
Visst kan du även svara på mina bloggar och då blir jag riktigt glaad!!!
*Stintan*
Asch, jag läste ditt huvudinlägg slarvigt blush.gif
Överbölingen
Vad trevligt att du skriver. Själv håller jag på att korra en massa krönikor under trädgårdsnerdstiden så je har int ståndan att hjäälp deg.
Lycka till!
silos
CITAT (Överbölingen @ 03-12-2010, 00:57) *
Vad trevligt att du skriver. Själv håller jag på att korra en massa krönikor under trädgårdsnerdstiden så je har int ståndan att hjäälp deg.
Lycka till!

Så synd att du inte hinner läsa mina texter.
Vad betyder KORRA?

xlxl67
CITAT (silos @ 03-12-2010, 08:38) *
Så synd att du inte hinner läsa mina texter.
Vad betyder KORRA?

Korrekturläsa text. Leta meningsbyggnadsfel, stavfel etc...
silos
CITAT (xlxl67 @ 03-12-2010, 08:48) *
Korrekturläsa text. Leta meningsbyggnadsfel, stavfel etc...

Tack vännen!
Det kommer jag i sinom tid att behöva hjälpa med!
Förresten,tror du att mina texter skulle vara av intresse för mina medmänniskor i bokform?
Men du kan ju inte veta det eftersom du inte har läst mina berättelser!

Undrar om det vore fult att försöka marknadsföra mig själv...altså mina texter och mina ritade bilder och dockor?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon