Alba
Som Hotmailanvändare kan du få gratis Office med word. exel, one note och power point från Microsoft.

Blogg.tkj.
malcolm
Jag använder openoffice.org från Java, också gratis.
Piccante
Som vanligt är Windows sist med allt. Googleanvändare har haft google docs länge, helt gratis och man kan spara i mappar på webben så man kan nå sina dokument från vilken dator som helst.

Vill man ha ett komplett paket liknande officepaketet så är openoffice.org hur bra som helst och helt gratis.
skånepåg
Trodde oxå det handla om open office, men som en annan sa om google, alla deras protukter finns för hotmail med ^^
malcolm
CITAT (Markus_H @ 09-12-2010, 15:14) *
Vill man ha ett komplett paket liknande officepaketet så är openoffice.org hur bra som helst och helt gratis.

Det finns dock ett aber med openoffice som jag inte kommit underfund med, skulle skriva försättblad till pärmar och försökte få texten med samma färg som pärmryggarna. 1 - 16 i vinrött, 17 - 31 i svart, 1 - 12 i rött men det var alldeles hopplöst att få till då programmet ville ha samma färg på alltihop. Nu hade jag ett gammalt Word från -97 här hemma och det gick det alldeles utmärkt att använda och jag fick det som jag ville ha det.
blomkronan
smiley_small_hug.gif Super mycket tack... jag hade inte office på min nya dator och har saknat det länge, nu kan jag göra iordning mina frölistor tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon