Full version: Vår!
carolyn
Hej allihop!

Igår var jag ner till min koloni, och där blommade snödropparna för fullt, jag blev så otroligt glad över att se dem! Vidare tittade massor av andra lökar upp med gröna blad.
Gick genom parken hem, även där blommade snödroppar och även massor av vintergäck!! Nog är det underbart och det blir vår i år också! laugh.gif laugh.gif
vickeva
Hej själv,
visst är det härligt!!! men idag såg jag att ogräsen kommer för fullt också... de kunde ju vänta lite...
carolyn
Jadå, jag såg också ogräsen! Det värsta är att man inte vet om det är nåt fint det som självsått sig, jag känner nästan inte igen nånting alls än eftersom jag är ganska ny i trädgårdssvängen!
Men man får väl spara ett par av varje sort så kan man lära sig något av det, även om det visar sig vara ogräs.
Skulle vara kul om några fler rapporterade vårtecken så vi vet hur det ser ut i resten av landet biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon