ylvahi
Långsemester ????

malcolm
Fy vad trist, håller tummarna för att du skall få ett annat jobb på tex. Willys.
Irene_L
Fyyy vilken trist julklapp! Jag fattar inte att dom ger såna där besked precis innan jul!! nono.gif
Hoppas att allt ordnar sig för dig! trostar.gif
Alba
Usch så trist. Jag hoppas det löser sig på ett bra sätt för dig.
Aqvakul
Vilket tråkigt julbesked.. Jag håller tummarna för att det fixar sig med jobb för dig.. tummenupp.gif
Anma
Ja det var verkligen tråkigt! Håller alla tummar och tår för att du ska få ett nytt jobb. kompiskram.gif
theseraphim
CITAT (Irene_L @ 26-12-2010, 08:37) *
Fyyy vilken trist julklapp! Jag fattar inte att dom ger såna där besked precis innan jul!! nono.gif
Hoppas att allt ordnar sig för dig! trostar.gif

Å andra sidan kanske man bör se det positiva i att få reda på det så fort som möjligt istället och ha lite extra tid på sig att söka annat:-) Willys brukar ha bra omsättning i personal och då du säkert har bra erfarenhet av butiksjobb så löser det sig garanterat.
Irene_L
Fast jag tycker dom kunde vänta med ett sånt besked till efter julen! Dom som får ett sånt besked 2 dagar före jul får ju julen förstörd!
malcolm
CITAT (theseraphim @ 26-12-2010, 14:54) *
Å andra sidan kanske man bör se det positiva i att få reda på det så fort som möjligt istället och ha lite extra tid på sig att söka annat:-) Willys brukar ha bra omsättning i personal och då du säkert har bra erfarenhet av butiksjobb så löser det sig garanterat.

Lär vara svårt för att nte säga omöjligt att söka jobb innan jul- och nyårshelgen är över så nog tycker jag sådana besked kan vänte tills efter helgerna.
anne-li i olofstorp
Försöker alltid - som ombudsman, och förhandlare för personalen - att få arbetsgivaren att inte berätta sådant här innan jul, semester etc! Men det är precis som om dom har en slags inre driv att .... Måste berätta.... måste dela med mig! Ofta är dom lika drabbade som alla anställda! men jag tycker det är grymt!!!! Stackare du! Du skall se att det ordnar sig! Men att få ett sådant besked nu är inte mänskligt!!!! Tänker på dig!!!!
theseraphim
CITAT (malcolm @ 26-12-2010, 15:28) *
Lär vara svårt för att nte säga omöjligt att söka jobb innan jul- och nyårshelgen är över så nog tycker jag sådana besked kan vänte tills efter helgerna.

Skulle själv föredra att få reda på det så snabbt som möjligt ändå istället för att leva i en illusion.
anne-li i olofstorp
CITAT (theseraphim @ 27-12-2010, 10:04) *
Skulle själv föredra att få reda på det så snabbt som möjligt ändå istället för att leva i en illusion.

Nej! Tro mig Theseraphim, det vill du inte! Jag har sett bägge delarna och tro mig! Det vill man inte veta innan jul och innan semester! Helst inte på en fredag heller!!!!
theseraphim
CITAT (anne-li i olofstorp @ 27-12-2010, 11:37) *
Nej! Tro mig Theseraphim, det vill du inte! Jag har sett bägge delarna och tro mig! Det vill man inte veta innan jul och innan semester! Helst inte på en fredag heller!!!!

Nu säger jag vad jag föredrar och oavsett vad du tycker så skulle jag föredra att få ett ärligt svar i tid än att leva ett par veckor i lögn. Sedan förstår jag givetvis att alla är olika men som sagt föredrar jag brutal ärlighet istället för att någon tutar i mig att allt är ok för att sedan droppa en bomb och säga att det inte var ok.
ylvahi
Å NU ÄR VI HÄR
Aqvakul
CITAT (ylvahi @ 31-05-2011, 19:26) *

trostar.gif kompiskram.gif
Monica M zon 4
Trist, trist. Hoppas det löser sig för dig på nåt sätt. Det verkar väl inte helt stendött på arbetsmarknaden just nu så det finns lite hopp. Du får försöka njuta av sommaren och det fina vädret så länge så du är redo till hösten.
Aqvakul
Liten tröst: Bästa tiden att vara arbetslös är nu... smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon