Full version: Inget på TV...?
malcolm
Jag har sedan en tid kommit på att det finns massor att se på de olika TV-kanalernas playutbud, finns allt från dokumenterärer, deckare, underhållning etc. så egentligen behöver man inte abbonnemang hos Boxer eller liknande. Det mesta finns ju ändå att se om man vill och har bredbandsuppkoppling.
skånepåg
Sen finns ju Voddler med nu gratis ^^
Flera tusen filmer och serier på datorn/tvn biggrin.gif
gnon49
Visst är det så. Det mesta av utbudet som reklamkanalerna erbjuder kan man också se via nätet, och oftast utan reklam. På yoytube finns det mesta av discoverys utbud t,ex. Egentligen kanska dumt att göda boxer med sitt erbarmeliga utbud.
omk
Dessutom kan man se vad man vill när man vill (nästan ...)

Och OM man vill ...
malcolm
Jag har sagt upp Boxer men de var så rädda att bli av med mig som kund att de erbjöd mig 3 månader gratis. Accepterade detta men kommer att avsluta efter att de tre månaderna gått.
Carl

Tycker att det är dålig upplösning på TV via bredband!
malcolm
CITAT (Carl @ 27-12-2010, 08:22) *
Tycker att det är dålig upplösning på TV via bredband!

Jag ser ingen skillnad, beror kanske på vad man har för skärm och hur snabb uppkoppling/dator man har.
renate
Säger du upp Boxer har du ja ingen tv mottagning alls,jag titta bara på webben om jag missat något på tv.har en 24 tum skärm så det funkar bra,men titta hellre på nya tv;n 50 tum skärm.Jag har Canal Digital inte Boxer.Håller med att julens tv program var inget att hänger i granen,repris eller bara skräp.
andersen
CITAT (renate @ 27-12-2010, 17:40) *
Säger du upp Boxer har du ja ingen tv mottagning alls,jag titta bara på webben om jag missat något på tv.har en 24 tum skärm så det funkar bra,men titta hellre på nya tv;n 50 tum skärm.Jag har Canal Digital inte Boxer.Håller med att julens tv program var inget att hänger i granen,repris eller bara skräp.

Fast dom fria kanalerna behövs ju inget abonomang på boxer för att se dom.
renate
CITAT (andersen @ 27-12-2010, 17:46) *
Fast dom fria kanalerna behövs ju inget abonomang på boxer för att se dom.

Klart,det tänkte jag inte på.
malcolm
CITAT (renate @ 27-12-2010, 17:40) *

Lugn i stormen, jag har digital-TV via Telias bredband också och Boxer använder jag bara till min kombinerade TV- och dataskärm. laugh.gif

I TV-läget finns fö. en inbyggd digitalmottagare så man kan se de fria kanalerna som tex. 1:an, 2:an , TV4 etc.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon