*
affärsidé (Svara om intresse)
2010-12-26
JON BURNS Lägg till i Kontakter
Från: emsad48@cecyteo.edu.mx för JON BURNS (jonburns1300@gmail.com)
Skickat: den 26 december 2010 06:53:22
Till:
Bifogade filer, bilder och länkar i meddelandet har blockerats av säkerhetsskäl.
Visa innehåll | Visa alltid innehåll från jonburns1300@gmail.com
Hej
Jag tror att detta brev kommer att möta dig i den bästa av stämningar today.My namn är Mr JON Burns, kontorschef på en bank här i Europa. Jag vill att du samarbeta med mig i att genomföra en affär på våra bankkontor, som gynnar oss båda.
Det handlar om en outtagna / övergiven medel i vår bank i flera år nu som jag vill att du hjälper mig att flytta utomlands. Det aktuella beloppet är väl över fyrtio tre Miljoner Brittiska Pund och tillhör en av våra kunder som dog i en flygkrasch så många år sedan. Under vår senaste rutinmässig årlig revision
motion om vilande konton, upptäckte jag att hon inte ange någon anhörig / Kommer bidragsmottagaren i alla hennes skivor i samma konto.
Kunden Mrs Walla Abdelfattah dog i en flygolycka med United Airlines Flight 93, som kraschade i sydvästra Pennsylvania i september 11 2001.
Du kan kolla denna länk-
http://www.cbsnews.com/stories/1999/11/01/...main49778.shtml
Hon var gift med en oljemagnaten men senare ansökte om skilsmässa utan barn. Inte har några uppgifter om en närmast anhöriga för hennes skull, jag vill att du kommer fram som hennes anhöriga. Allt jag behöver från dig för att fullända den här affären är din lojalt samarbete och förtroende och försäkran om att ni kommer att hålla den konfidentiell mellan bara oss båda på grund av arten av affären och mitt jobb. I det ögonblick du följer denna regel, kan jag försäkra er om att denna transaktion är riskfri eftersom det kommer att genomföras under lagliga arrangemang som kommer att skydda oss mot eventuella brott mot lagen. Off-kurs du vet att om det finns någon som bör vara rädd om den här affären, då skulle jag vara den personen. Men tro mig, det finns absolut ingenting att frukta som min forskning och undersökningar har shown.T hans fond att delas på en 50-50 förhållandet mellan oss båda.
Kontakta mig om du är intresserad.
Om detta e-postmeddelande kränker din moraliska värderingar, inte emot mina ursäkter och ignorera det.
Hälsningar,
JON BRÄNNSKADOR