Vi har aldrig haft några problem.
Tills nu....
Vi köper en julklapp till sonen och får en avi att paketet finns att hämta den 22/12.
Samma dag får vi en avi där det står att paketet har fellevererats och att vi ska invänta en ny avi.
Den 23/12 och den 24/12 kan utlämningsstället inte ge någon som helst information om var paketet är, Schenker har stängt.
När jag hämtade in posten idag och såg att nån ny avi inte fanns i brevlådan skickade vi ett (inte helt vänligt) mail till Schenker.
Det här är svaret:
"Hej,
Det verkar att Schenker levererad till felombud och imblevererar paket som ska bli hos ditt postombud på onsdag denna vecka…
Vi beklagar för inträffande…
Med vänliga hälsningar
XX"
Ja men snälla....
Inte nog med att jag fick läsa mailet 3 ggr innan jag förstod vad som eventuellt menades, ska jag behöva vänta 1 vecka på att Schenker funderar ut vilket utlämningsställe som är det rätta?
Förlåt om du som läser det här jobbar på Schenker. Det är inte ditt fel, men tyvärr tycker jag att det här är under all kritik.
Jag kommer aldrig någonsin att köpa något från en firma som levererar via Schenker
