Full version: Mässknappar
Wargen
Nu har jag gjort två enkla odla.nu medlemsknappar.
Om du är intresserad så gå till mitt album, under Illustrationer har jag lagt in två olika stora(fast samma) knappar.
Väldigt enkla men då syns de bättre tror jag. Om man högerklickar på bilden så går de att skriva ut, då blir de mindre än de ser ut på bilden i albumet.
Sen är det bara att klippa ut och klistra på befintlig knapp. Eller klistra på kartongskiva där man fäster en säkerhetsnål på baksidan. Fäst nålen med t.ex stark tejp, silvertape kanske....Det behöver ju inte hålla i evigheter... smile.gif
Hoppas inte odla.nu har något emot att jag handlat självsvåldigt och tillverkat dessa.... unsure.gif
Ewa L
Enkel och stilful! Mycket bra. Dessutom plats för namn.
Virgo
bra jobbat Wargen!
Wargen
sleep.gif Man tackar...
Glömde såklart att skriva att prickraden var till för namnet. ohmy.gif men det var ju ganska uppenbart i.o.f.s. smile.gif
pimpim
Vilken kul idé Wargen tongue.gif

Pia
sanna
Men, du strålande lilla människa! smile.gif
Tack!

Här ska klippas och klistras och så ses vi på mässan!

Sanna smile.gif
kerstin z5-6
yep klistrar på kepan - laugh.gif tack för den smile.gif
renate
Vad duktig du är.Tack
Jag tittade på dina illustrationer,så fina de är,du är väldigt duktig.
Hälningar Renate
Wargen
Alla snälla människor, om ni bara visste vad ni muntrar upp en depp-Warg såhär i sena timman.... wub.gif
Fialotta
Vilken tur vi har dig här...som fixar till
knappen, så vi syns på mässan smile.gif

Tack wub.gif
Susanne i Linköping
Fina knappar, men jag vill ju inte vara som alla andra... så om jag dyker upp på mässan har jag nog hellre min avatar på jackan! Hur det nu ska gå till, den är ju rörlig. blink.gif
Wargen
CITAT
men jag vill ju inte vara som alla andra...

Nu var det ju inte för att vi skulle vara som alla andra, utan för att känna igen andra "odla:re" som knappen blev till... huh.gif
Tante Morgan
Det är en jättebra idé med odla:re knapp!!
Jag ska skriva ut, klistra upp och vänta på mässdagarna!!

Jag har läst massor av intressanta trådar här och har lärt mig så myckt av Er alla! Detta är min andra sässong som blakongodlare i Stockholm och i år är jag grymt mycket mer förberedd än förra året!
Det är härligt att se att det finns lika galna människor som en själv här inne. Jag har garvat högt många kvällar framför datorn i min jakt på information...

Kram och vi ses på mässan / morgan
Susanne i Linköping
Förlåt Wargen, jag menade förstås att jag "vill alltid vara tvärtom" eller "vill inte vara som någon annan". Eller nåt. Käringen mot strömmen, typ. Såklart att dina knappar var en toppenidé! smile.gif

Och att försöka ha min avatar på jackan hade jag redan bestämt mig för långt innan du visade dina fina knappar. Kul att se om någon känner igen avataren. Fast jag kanske inte åker dit i alla fall och då blir det varken knapp eller avatar. unsure.gif Åker jag och får brått eller är lat kommer dina knappar väl till pass! tongue.gif
Wargen
Oki Doki, det är lugnt! biggrin.gif Det blev lite knapp-knäppt...Hoppas du kommer till mässan!
Nästa steg blir att få alla knappisar tongue.gif att försöka samlas på ett ställe....
Cilla
Bra och kul idé! Hoppas att jag kommer ihåg att skriva ut och sätta på den innan mässan. Vore tacksam om nån ville påminna ett par dar innan eller så!
*Felix matte*
Här kan du skriva in datum som du vill
bli påmind om tongue.gif
Du kan själv välja antalet dagar "före" som du vill ha påminnelse smile.gif

Jättebra site tycker jag... som lagt in alla födelsedagar och andra viktiga datum biggrin.gif
Cilla
Tack Felix matte! ...men jag vågar inte. Jag har äntligen lyckats bli av med merparten av spam och jag lämnar inte ut emailadressen frivilligt till företag numera.

Jag får försöka att komma ihåg ändå!
*Felix matte*
Hej Cilla!
Inte ett enda spam har jag råkat ut för efter det jag "skrivit in mig" på gratta.nu.
Du kan lugnt logga in där smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon