omk
Godnatt alla odlaiter !
Klockan är 04:14 1/1.
Dags för en NY meningslös tråd !!
Aqvakul
nej, jag föredrar att vara MENINGSLÖS i den gamla...
fuchsian
Kan man inte hitta på något som är meningsfullt??? vi har ju den meningslösa tråden, eller ska den slutas och en ny startas?
Hur går tankegångarna? confused.gif .... Fuchsian ....
Aqvakul
MENINGSLÖST med en ny tråd..
Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 01-01-2011, 09:02) *
nej, jag föredrar att vara MENINGSLÖS i den gamla...

Precis!
Gamla tråden heter ju " Hur länge kan man hålla igång en meningslös tråd" och jag tänker inte ge mej ännu i allafall! crazy.gif
Sylvia
Meninglöst vetande, men det är ju en kul datum idag: 1.1.11... skickade dessutom årets första mejl kl 11.11
Cacki
CITAT (Sylvia @ 01-01-2011, 14:24) *
Meninglöst vetande, men det är ju en kul datum idag: 1.1.11... skickade dessutom årets första mejl kl 11.11

Var väl inte alls en meningslös upplysning...fy på sej! wink.gif Hade du dessutom låtit bli att berätta om ditt första mejl så hade ditt inlägg bestått av 11 ord/sifferkombinationer...sug på den du!

edit:galen meningsuppbyggnad med överflödigt ord och syftningsfel. Inte skrev väl Sylvia om mejlet flera gånger som jag tycktes påstå och inte hade ordet "har" där att göra. Meningslöst att skriva inlägg som kan misstolkas, f´låt...

edit: Svårtolkat igen. Hon berättade bara om det 1 gång här. Vad jag menade var att hon skulle ha "skrivit-om", alltså skrivit samma mejl flera gånger. Hoppas att ingen hann ta illa upp nu bara för att jag klantade mej Mitt fel, f`låt!
Olle A
CITAT (Sylvia @ 01-01-2011, 14:24) *

Oj så ettrigt... jag menar ett-rikt! flirting.gif

Olle
Cacki
CITAT (Olle A @ 01-01-2011, 15:03) *
Oj så ettrigt... jag menar ett-rikt! flirting.gif

Olle

giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon