Full version: frostblomma
yla

den här blomman från KUNG BORES trädgård tog jag på julafton

Det va så vackert ,just nu ska jag int till stora staden o hälsa på äldsta sonen han ska hjälpa mej med lite data,, han är nämligen min lilla guru

o vi får se jag tror att jag kommer att få lära mej nåt nytt idag det brukar bli så då jag är där

så nu ska jag ut i halkan o kanske blir det nåt kul till kvällen på min site
om jag lyckats lära mej nåt vill säga
Ina
Som vanligt är din bild helt sagolik, Oldwolfie! ohmy.gif laugh.gif
Inga från Närke
Oldwolfie

Har varit besökt din hemsida.
Du är otrolig vad vackra bilder du tar och din fantasi är det inget fel på. wub.gif
Man blir grön av avund. wink.gif
Försökte att skriva i din gästbok men vid klicka sänd så hände det inget som jag såg i allafall. Hoppas det inte blev dubbelt.
Din bild över Stockholm var fin, hur får du dem så långa? Har du objektiv som skapar detta?
Tack än en gång.
Till er som inte besökt hemsidan GÖR DET. wub.gif
Helen i Skåne
Ååååh vad härlig! Jag blir grön av avund, inte bara på den vackra bilden men också på att du har frost... här är det gråslask... sad.gif Vet inte om jag någonsin vågar lägga in bilder nu när jag fått kamera. Inget slår dina vackra naturfenomen! rolleyes.gif
Monique
Åh, sååååå vacker bild, det är ju där frosten skall vara, inte på vägarna.
Alexandra
En sagolik bild, helt underbart! Varje årstid har sin speciella charm smile.gif
yla
CITAT (Inga från Närke @ 28-12-2002, 11:11)
Din bild över Stockholm var fin, hur får du dem så långa? Har du objektiv som skapar detta?

jag tar många bilder o klipper o klistrar ihop dom i ett fotoprogram tongue.gif laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif wub.gif

wub.gif o så tackar jag för berömmet men Kung Bore måste få lite beröm också jag har ju bara varit ute vid rätt tillfälle wub.gif med en bra kamera wub.gif
Amanda
Jättefin!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon