Emelie_404
Hej!

Är det någon som har sett en liten kruka/pytteliten balkonglåda som ser ut ungefär såhär?

http://www.trendnordic.se/products_info.php?pid=44
(Liten 11 x 25,5 H 13 cm)

Jag hittar varken återförsäljare i Göteborg, eller några nätbutiker som säljer den, så det är därför jag frågar.

Tack!

Emelie
Inga från Närke
Finns ju svar på den hemsidan var alla återförsäljare finns i Sverige och du kan ju beställa direkt från sidan också så det borde inte vara några problem.
Emelie_404
CITAT (Inga från Närke @ 06-01-2011, 10:04) *
Finns ju svar på den hemsidan var alla återförsäljare finns i Sverige och du kan ju beställa direkt från sidan också så det borde inte vara några problem.

Jo, men ingen av butikerna i min närhet säljer just denna kruka såvitt jag vet.
Och beställa från sidan? Nu måste jag ha missat något, det verkar bara vara företags-log in? Det ser väl inte ut som att det går att beställa som privatperson? I så fall blir jag överlycklig
Inga från Närke
CITAT (Emelie_404 @ 06-01-2011, 10:24) *
Jo, men ingen av butikerna i min närhet säljer just denna kruka såvitt jag vet.
Och beställa från sidan? Nu måste jag ha missat något, det verkar bara vara företags-log in? Det ser väl inte ut som att det går att beställa som privatperson? I så fall blir jag överlycklig

Det finns ju en flik som står Kontakter på mejla dem och fråga om du kan köpa av dem eller var det finns i närheten av där du bor. Det är nog enklast om du inte hittar någon affär i närheten av där du bor men det var ju massor av röda prickar utom norröver. Lycka till.
Emelie_404
CITAT (Inga från Närke @ 06-01-2011, 10:32) *
Det finns ju en flik som står Kontakter på mejla dem och fråga om du kan köpa av dem eller var det finns i närheten av där du bor. Det är nog enklast om du inte hittar någon affär i närheten av där du bor men det var ju massor av röda prickar utom norröver. Lycka till.

Jo, det är klart. Det första jag gjorde var ju att maila och fråga om återförsäljare. Men jag har inte fått något svar från dem.

Nåväl...
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag inbillar mig att Plantagen i Tagene hade liknande.

Men Trädgårdsforum i Landvetter säljer dessa. Gör en utflykt dit, där finns mycket annat också

Elisabeth
Emelie_404
Trädgårdsforum i Landvetter gör det säger du? Det vore ju underbart!

Vet du till vilket pris de säljer dem? biggrin.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
vad dom kostar har jag ingen aning om. Jag tittade bara i din link och där står ju alla återförsäljare
malcolm
Coop Forum hade små balkonglådor i somras.
Emelie_404
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 07-01-2011, 09:23) *
vad dom kostar har jag ingen aning om. Jag tittade bara i din link och där står ju alla återförsäljare

Jaha, okej. Det var synd. Att de är återförsäljare till företaget betyder ju inte att de är återförsäljare av just den specifika produkten... Men de kanske kan ta in den. Jakten fortsätter.
Emelie_404
Har nu fått veta att företaget håller på att avvecklas. sad.gif Det finns inga återförsäljare som har några krukor kvar.

Är det då någon som har sett en liten kruka/pytteliten balkonglåda som ser ut ungefär såhär?

http://www.trendnordic.se/products_info.php?pid=44
(Liten 11 x 25,5 H 13 cm)

Tack,
Emelie
Alba
Trademax har något i den stilen.

Googla på "balkonglåda i zink".
Emelie_404
Åh Alba, titta där är de ju. smile.gif

Synd och skam att de säljs i set om tre! Kalla mig snål, men det är ju bara den lilla jag är ute efter och behöver.

Jag skickade ett mail till TradeMax igår, men de har inte svarat än. Gah! Jag som har så dåligt tålamod. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon