Elisabeth-Västkustkolonisten
eftersom jag har denna OP nu framför mig, så undrar jag om det finns någon här som själv har genomgått denna operation och kan berätta lite för mig

Elisabeth
Meriona
Jag känner inte någon som gjort det, tyvärr. Men önskar dig jätte-lycka till med din operation! kompiskram.gif

Finns det inte något patientforum eller sånt? Liknande det här (även om detta kanske mer har med smärta att göra)
Smärtforum
Meriona jag letar sedan 1 år och några månader i internet. Innan hade jag inte ens en aning om det hela.

Men jag kände ju sedan minst 3 år biverkningarna, visste bara inte vad det är.

Har läst en hel del men aldrig hittat någon som har genomgått denna OP därför skrev jag här. Kan ju vara intressant att höra andra.

Nu gick det ju plötsligen snabbt. Först väntar man och väntar och väntar..... och sedan får man kallelse 10 dagar innan.

Elisabeth

mojan
På webbsidan www.1177.se, en gemensam sida för Sveriges landsting skriven för "vanligt folk".
Här kan du läsa om hormonsystemet: http://www.1177.se/Tema/Kroppen/Hormonella...Hormonsystemet/

Kanske kan du hitta något där. Lycka till!

Meriona
Oj 10 dagar! Det var kort varsel! trostar.gif
sqrulan
---------------------------------------

anne-li i olofstorp
Kan inte heller hjälpa dig med erfarenheter,,, men jag kan önska dig lycka till, och hoppas du kommer att må bättre efter detta! Kram, skall tänka på dig!!!! smiley_small_hug.gif
CITAT (sqrulan @ 13-01-2011, 18:04) *
---------------------------------------

Vad har det hänt här? Skelle precia svara då var det borta.

Anne Li jag får väl tänka på det där med ogräs.......
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon