Full version: Dags för pedikyr
Överbölingen
Lilla Jonna tycker om fotvården. Det var annat med stövarna. Bara en höll snällt fram en tass i taget.[attachment=57575:Pedikyr.jpg]
fuchsian
Din hund verkar vara belåten med sin pedikyr. Matte har säkert en bra tumme med den, syns det.

Min lilla trasselsudd vill bli klippt i klorna av husse, men sen är det matte som får rensa bort utväxt päls runt tassarna och fixa punkafrissan. min förra yorky hade ju alltid en rusett i håret, men det gick inte med denna dam. Min dotter har en likadan och hon klipper ner den i hela kroppen, men jag klipper inte allt, men förkortar pälsen och att min vovve trivs med sin punka. ..... flirting.gif .... Fuchsian ....
Myosotis
Vad gulligt, hon ser helt avslappnad ut. Har jobbat hos veterinären och sett hundar som skrek och kissade på sig av skräck när ägarna kom in för att få hjälp med kloklippning, vissa måste tom sederas sad.gif
herkules
sicken sötnos! wub.gif
jag behöver inte klippa mina hundars klor, de sliter ner dem.
Biggan_
Vilken duktig Jonna ni har! tummenupp.gif ....och söt! wub.gif
Meriona
Duktig matte också, hon ser ut att veta vad hon gör. tummenupp.gif
Finns det hundar som har goare magar än en tax?
Wilmer
Hörrududu, TASSIKYR heter det väl, det heter det på marsvin... Jättesöt tax tjej.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon