Pius
Det damp ner ett mail från Coop med någon slags enkätundersökning.

Jag tycker den ser skum ut och tänkte fråga er här om ni också fått ett sånt mail?

Var inne på Coops hemsida men där står det ingenting om någon enkätundersökning.

I mailet finns det med en länk, som inte är klickbar och som jag naturligtvis inte vågat klistra in.

Det finns inga logotyper och det hela ser ganska hemmagjort ut.

Min mindre rädde kompis undersökte länken och tror inte det är något skumt. Själv kollade jag upp "conjoint" (som det står i länken) och det verkar vara ok. Men jag begriper inte hur de kan skicka ut en sån dålig gjord enkät och tro att människor kommer att svara på den. Den ser helt klart hemmagjord ut.

Pius, den misstänksamma thumbdown.gif
anne-li i olofstorp
Känner du så så skall du naturligtvis inte svara... Har själv inte sett detta men våga du lita på magkänslan.... och dessutom, vill dom ha in dina åsikter får dom väl anstränga sig lite ....
Alba
Jag har inte fått någon enkät - är medlem.
Det kan ju vara så att de skickar ut slumpmässigt till ett vissr antal.
Om du är osäker så mejla Coop innan du svarar på enkäten.
Pius
CITAT (Alba @ 22-01-2011, 13:32) *
Jag har inte fått någon enkät - är medlem.
Det kan ju vara så att de skickar ut slumpmässigt till ett vissr antal.
Om du är osäker så mejla Coop innan du svarar på enkäten.

Ja det ska jag baske mig göra och berätta hur den ser ut, jag hade gjort den bättre själv.

Pius
Meriona
Det är inte ditt mailprogram eller din dator som redigerat bort loggorna, Pius? På min jobbdator redigeras alla loggor och bilder bort av säkerhetsskäl. Det kanske är nåt sånt?
Pius
CITAT (Meriona @ 22-01-2011, 15:07) *
Det är inte ditt mailprogram eller din dator som redigerat bort loggorna, Pius? På min jobbdator redigeras alla loggor och bilder bort av säkerhetsskäl. Det kanske är nåt sånt?

Nix, inte denna gången. Annars gör min dator så med alla mail.

Mailet ser bara så dåligt gjort ut, inger inget förtroende alls.

Pius
Meriona
Ok, då verkar det ju skumt ja, även om Coop lejt ut enkätjobbet till nån firma. Jag har inte fått nån enkät, och jag är också medlem, men det kanske inte är Coop centralt som gör det utan, din regionala/lokala förening. Bra att du är försiktig iallafall!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon