CITAT (Överbölingen @ 24-01-2011, 22:09)

Som lite av matlagningsfreak så kollar jag även det hära mysprogrammet "halv åtta hos mig". I kväll var det särskilt kul för att jag känner igen en (gammal elev) som sjöng "Vem kan segla ..." vid en skolavslutning på 70-talet. Två av de övriga har jag en hum om vilka de är. Kul grej att följa.
Noterde ni uttrycket "he i"? M fl.
Lite yrvaken just nu för jag hade somnat som vanligt framför TVn och vaknade av att frugan ringde. Men har ingen aning om vad hon ville.
Du somnade väl inte framför ½ åtta-programmet bara? Jag har inte känt någon hitintills i programmet men kul att följa ändå. Jo, förresten ena sonens sambos kusin var visst med förra säsongen. Men jag kände henne inte för det. He i, hörde jag flera gånger där vid spisen. Vad betydde det nu igen? Sätta in, ha in, ställa in ....eller? Jag skulle bli överlycklig om jag blev bjuden många kvällar i sträck på trerättermiddagar. Sen att fixa allt själv och vara fin värdinna det kan jag vara utan. Sen skulle ju TV naturligtvis inte få vara där, bara Helge i så fall med lite roliga kommentarer.