Full version: Chrome vs IE8
Mollis
Herregud vilken fart man får på surfandet med Chrome jämfört med IE8, skillnaden är verkligen markant. Tycker du att det går segt så kan jag verkligen rekommendera dig att byta läsare.
Piccante
rent generellt är Microsoft skräp. De prånglar ut halvfärdiga program o operativsystem med varje nysåld dator för att kunna förbli "marknadsledande". Tyvärr är folk väldigt konservativa med att våga pröva andra program.

Chrome är bra tycker jag men även Opera och Firefox är bra webläsare.
skånepåg
Chrome är ju ett par millisekunder snabbare än Firefox och som ni säger Microsofts produkter är inget vidare tongue.gif
Chrome använder ju inte så mycket minne som alla andra webbläsare iheller och nu på senaste tiden har det ju kommit en hel del Addons till det, men jag håller mej till Firefox jag är mer van vid det och det går att göra mycket snyggare och ännu fler Addons ^^
Anki på Öland
Har också bytt till Chrome men inte för att jag hade problem med att IE gick långsamt utan för att jag blev utloggad från alla sidor som man behövde logga in på, bl.a. Odla, TV.nu, facebook och ftp-adresserna till dom hemsidor jag sköter. Det var himla irriterande, slängdes ut kanske 10-15 ggr om dagen, så fort sidan legat inaktiv ett tag. Nu har jag facebook och odla på chrome och resten på IE och allt funkar fint. Blir inte utloggad någonstans längre smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon