Samsara
Blev uppringd av detta nr. 0133418911, det tillhör Folkspel ingen svarade i andra änden utan helt plötsligt skyllde på att det var dålig linje och la på. Kollade deras hemsida och det var Bingolotto bland annat som dem hade, men jag har dolt nummer så jag är fortfarade fundersam hur dem har fått tag i mitt nr.
Meriona
Vad sa de när de ringde då? Eller ringde du bara upp på ett osvarat nr?

Jag har aldrig blivit uppringd av sånt ,men jag har hemligt telnr och kanske beror det på det.
Huggorm
Dom har en automatisk uppringsningsfunktion, som ringer upp ett antal nummer på samma gång. Det är så många som inte svarar, så dom har inte tid att ringa upp ett och ett nummer. Men är det ändå fler än en som svarar så kan dom ju inte prata med alla i alla fall, och då blir det så. En taktik som många telefonförsäljare kör med.
Samsara
Nej, jag ringde inte upp det utan dem ringde mig. Jag fick svar helt plötsligt efter ett antal hallo, hon lät väldigt förvånad över att jag svarade och var snabb med att avsluta samtalet. Jag har dolt nummer så dem ska inte kunna ringa mig men ändå så kunde dem, dessutom så läste jag på en sida där man kan kolla nummer att dem har ringt andra och varit väldigt oseriösa.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon