Full version: Kompost av pallkragar
ingrid fuxwall
Någon som har åsikt om detta?

Åker förbi ett hus där de har komposter gjorda av två pallkragar på höjden så jag funderar starkt på att göra samma sak
beritskoloni
Det fungerar jättebra. Jag har själv två komposter med tre pallkragar i varje. När komposten är klar att lägga ut på landen så tar jag bara bort en eller två pallkragar så är det lätt att komma åt att gräva. tummenupp.gif
Malin_MeL
på vägen till jobbet så är det en som har gjort kompost av såna där staket som man köper i sektioner och satt dem i en fyrkant, det ser riktigt trevligt ut.

men pallkragar är nog en bättre lösning när den ska tömmas!
MissB
CITAT (beritskoloni @ 27-01-2011, 20:23) *
Det fungerar jättebra. Jag har själv två komposter med tre pallkragar i varje. När komposten är klar att lägga ut på landen så tar jag bara bort en eller två pallkragar så är det lätt att komma åt att gräva. tummenupp.gif

Kul att höra att det fungerar bra, har själv tänkt ordna pallkragekompost i vår! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon