Alba,
Jag har gjort 4 album med var sitt område. Jag har förminskat tills de är lagom och jag har ju sett den 10 - listan och klickat dit mina bilder men ibland går det och sen går det inte alls.
Försöker med en bild i taget, men det kan bli stopp redan vid den första bilden.
Detta är lite för mycket just nu, men dock vill jag visa och ta fram det jag har. Vart skriver man komentaren om bilden? Jag måste nog förklara vid dockorna att en gjuten ängel är helvit, sen putsas den och bränns till porslin då den krymper och sen har jag en färdigmålad ängel bredvid.
Det är så att dessa dockor gjuts, putsas, bränns, målas flera olika omgångar mellan färgbränningar.
Annars vet inte den som inte har gjort dessa dockor om den långa proceduren till en färdig docka. -------
Jag har använt Paint för att förminska bilderna.
Jag är ju ännu nybörjare i detta och det blir därefter, enkelt rakt på utan fina inramningar eller annat arbete med foton, men jag ger mig inte, för nu har jag kommit i gång och jag vill ge er från mig som alla har gett och vissa har sådana underbara album som jag kan sätta mig och bara titta på dem.
Det ger så mycket när man inte mår så bra än. ........

Fuchsian .....