fuchsian
Hej Alla Odlalaiter,

Först vill jag tacka er som hjälpt mig att komma så här långt med mina album .... tummenupp.gif Det har varit ett teamjobb som heter duga, men nu ska jag ta och stänga ner de albumen som varit öppna under några dagar.

Jag måste göra om en del, skriva text till vissa bilder och sen lära mig att kunna plocka upp bild i ett inlägg osv. Det verkar vara så mycket mer som jag måste lära mig och efter att havererat min PC med något ..... confused.gif så dröjer det ett tag till innan jag tar upp detta igen.

Jag är tacksam om ni har råd till mig, så skriv det i denna tråd. Alla råd är guld värt, hur ni gör det så använd denna tråd eller PM.

Jag vet inte hur man kan "skydda" en del bilder, har sett att någon medlem skrivit sin nick över bilden i svag text. Vore intressant att lära mig det.
Hur gör man att ni kan klicka och se mina bilder?
Frågorna är många, men det kommer nog lösa sig med tiden.

Har fått en jädrans förkylning på allt detta och orken tryter, men skam som ger sig.... tummenupp.gif

Jag ville bara ge er denna info så att alla kan ta del av de efterfrågade bilder och som endast få har vetat om än så länge när jag har behövt be om hjälp.
Vi syns! .... Fuchsian .....
xlxl67
Verkligen fina bilder du lagt upp på dockor/trädgård/målerier i ditt album. Att kolla in dina och alla andra kreativa själars album ger verkligen mkt intryck och skaparlust tillbaka.

Bra att ha en tråd för frågor. Har mailat dig lite tips också så har du frågar kan du även pma så gör det som känns bäst. smile.gif
fuchsian
xlxl67,

Det har hjälp mig framåt i denna process, men nu får jag paussa och ta det lite i min halvdassiga takt. Tacksam mot alla som hjälpt mig och inte minst *Stintan*, som gett mig så tydliga anvisningar, samt du själv som deltagit i detta.
Albas saitanvisningar har varit bra och alla de andra goa odlalaiter som sporrat mig med detta.... smiley_small_hug.gif

Jag har plockat fram mer material och ska arbeta med det under mina pausser efter ork och tid. Vill ni ha förra vårets fågelbo i markisen, eller väntar vi på nya "hyresgäster" till våren.??? Det var ju där som allt började och jag är verkligen ledsen för att jag sårat fler av er, men det är aldrig för sent om man har ett öppet hjärta.
Jag fattar vad som drev mig till detta, men efter ett tag kommer jag upp i benen igen, men jag ska finnas till då det behövs.

Jag ska ladda in ett annat bildprogram under helgen, så att jag kan fortsätta med detta.

Det är så kul att titta på andras hemsidor och bilder, det blir man glad av.....cypermedicin ..... flirting.gif

Det blev ingen frösådd idag, men kanske i morgon. Min man hade köpt sand åt mig och det behövs också i fågelburen.

Tjingeling! ... giggle.gif

Fuchsian ....
Aqvakul
Så trevligt att du till slut har fått upp bilderna i albumen. Väntar på mer!
fuchsian
CITAT (Aqvakul @ 03-02-2011, 23:01) *
Så trevligt att du till slut har fått upp bilderna i albumen. Väntar på mer!

Tackar och bugar!!!! Fler kommer det att bli för er att titta på, måste bara lösa den sista biten att det blir någorlunda snyggt att visa.
Då lär ni mer om mig, det tycker jag är en bra sak. ..... tummenupp.gif ... Fuchsian .....
EsterM
Hej Fuchsian,
jag tittade lite på dina vackra bilder igår, men idag verkar de ha försvunnit. -cry-.gif
Ester
fuchsian
CITAT (EsterM @ 04-02-2011, 10:11) *
Hej Fuchsian,
jag tittade lite på dina vackra bilder igår, men idag verkar de ha försvunnit. -cry-.gif
Ester

Jag skrev ju i början av mitt inlägg att jag stänger albumen och jobbar på dom ett tag till för att kunna få dem så bra som möjligt.
Det finns massa material som jag kan visa sedan, men först måste jag lära mig att få dom till inlägg och till ett bildband och vissa, främst dockorna behöver lite förklaringar pga att jag visar både antika kopior och moderna dockor.
Jag laddade in en ny omgång dockor igår och har letat fram mer bilder om min trädgård och husdjuren, så jag kommer att meddela i denna tråd när det är fritt fram igen, så du kommer inte missa det.

Jag har fått byta bildbeh. program och sen är jag så förskyld så .... men det kommer snart..... tummenupp.gif ... Fuchsian ....

PS. Roligt att höra att du gillade det du såg. ds
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon