Full version: Damsugar påsar
ingrid fuxwall
Att det ska vara så svårt!
Tog med mig den tomma förpackningen till affären, som om det skulle hjälpa.
Vänd på maskinen och skriv upp numret - blir bara så trött på att allt ska vara så svårt.

Antar att Ni har andra saker Ni tycker är lika jobbiga - vilka, delad börda är alltid lättare
Huggorm
Det var lätt för mig att köpa dammsugarpåsar, det fanns bara en enda sort till mitt fabrikat
kerstin z5-6
Sånt har jag slutat med.. älskar de tömmningsbara .. med tre katter är det nödvändigt smile.gif
Christina i Taxinge~
Jag köper här

Dammsugarpåsar

Kolla första gången vad du har för dammsugare, sen finns uppgiften där.
Snabba leveranser, hittills inga problem efter ett par år!
Anma
Jag köper mina på samma ställe som Kristina! Så lätt och smidigt.
AndersKbg
Det finns tre ord i svenska språket som slutar med två m.
Anma
CITAT (AndersKbg @ 05-02-2011, 20:43) *
Det finns tre ord i svenska språket som slutar med två m.

Med fyra betydelser då.
AndersKbg
CITAT (Anma @ 05-02-2011, 20:52) *
Med fyra betydelser då.

Japp.
Anma
CITAT (AndersKbg @ 05-02-2011, 20:53) *
Japp.

Damm, Damm, Lamm, Ramm.

http://www.dammsugarpasar.nu är en bra sida. Jag önskar det var jag som kom på den affärsidén.
AndersKbg
CITAT (Anma @ 05-02-2011, 20:56) *
Damm, Damm, Lamm, Ramm.

http://www.dammsugarpasar.nu är en bra sida. Jag önskar det var jag som kom på den affärsidén.

Duktig tant. tummenupp.gif

Affärsidén är kläckt, det är bara att göra en konkurrent till den.
Det borde finnas utrymme för det tycker jag.
Huggorm
CITAT (AndersKbg @ 05-02-2011, 20:59) *
Duktig tant. tummenupp.gif

Affärsidén är kläckt, det är bara att göra en konkurrent till den.
Det borde finnas utrymme för det tycker jag.

Jag är tvärtom förvånad över att det lönar sig att sälja enbart dammsugarpåsar. Jag trodde alla köpte såna i vitvarubutiken.
Christina i Taxinge~
CITAT (Huggorm @ 05-02-2011, 21:03) *
Jag är tvärtom förvånad över att det lönar sig att sälja enbart dammsugarpåsar. Jag trodde alla köpte såna i vitvarubutiken.

Det är ju InkClub som har Dammsugarpåsar så de klarar sig nog.....
AndersKbg

Lönar & lönar. Det är väl ingen som vet hur mycket de tjänar men de går knappast back iaf.
Anma

Jag tror att de flesta som vet om sidan och handlar på internet använder sig av den istället för att stå i butikerna och leta efter den förbannade påsen, finns ju en miljon sorter.
Huggorm
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 05-02-2011, 21:05) *

Aha, ja det förvånar inte, det är ju exakt samma affärsidé
Christina i Taxinge~
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 05-02-2011, 21:05) *

Förresten är det nån som fortfarande går till affären för att köpa bläckpatroner eller toner till sin skrivare när InkClub finns....??!

gnon49
Dammsugarpåsar köper jag som passar till flera märken. Kan inte hålla reda på vad jag har för dammsugare.
Ibland passqar dom ibland får jag klippa till hålet. Bara dom är billiga.
netha
Dammsugarpåsar köper jag på Elkedjan.
Behöver aldrig leta själv, personalen tar fram rätt påse och jag lovar att det är MYCKET billigare än i länken smile.gif

Bläckpatroner till mina två skrivare köper jag på Elgiganten och Ink club
Anma
CITAT (netha @ 05-02-2011, 23:26) *
Dammsugarpåsar köper jag på Elkedjan.
Behöver aldrig leta själv, personalen tar fram rätt påse och jag lovar att det är MYCKET billigare än i länken smile.gif

Bläckpatroner till mina två skrivare köper jag på Elgiganten och Ink club

Jag lovar att mina dammsugarpåsar kostar lite mer i handeln är i länken. Dessutom har de billigare alternativ med piratpåsar om man inte vill betala för original.
netha
CITAT (Anma @ 05-02-2011, 23:32) *
Jag lovar att mina dammsugarpåsar kostar lite mer i handeln är i länken. Dessutom har de billigare alternativ med piratpåsar om man inte vill betala för original.

Piratpåsar ... ja varför ska man betala mycket mer för Original ... bara för att ...
Till syvende och sist så gör de ju samma jobb.
Lady Hamilton
S-bag Har bara dammsugare som tar S-bag Finns att köpa överallt och man behöver aldrig leta eller bli utan
Anma
CITAT (netha @ 05-02-2011, 23:35) *
Piratpåsar ... ja varför ska man betala mycket mer för Original ... bara för att ...
Till syvende och sist så gör de ju samma jobb.

Precis. 130:- för 10 påsar med filter och allt. Det är väl bra pris? Hemkört dessutom.
Dessa är alltså inte papperspåsar utan samma material som originalen som kostar 99:- för 4.
netha
CITAT (Anma @ 05-02-2011, 23:39) *
Precis. 130:- för 10 påsar med filter och allt. Det är väl bra pris? Hemkört dessutom.

Bra för dig om du får för det priset.
Anma
CITAT (netha @ 05-02-2011, 23:43) *
Bra för dig om du får för det priset.

det var fel, 139:- var det om man ska vara noga. smile.gif
netha
Mina kostar 79kr på Elgiganten ... 49 kr på Elkedjan ... tror det är fem påsar och ett filter.
Gita
Tacka vet jag centraldammsugare, inget problem med påsar.
Gita
Aqvakul
Jo, det är ju dumt att man inte har skaffat sig det...
anki/ronninge
jag prenumererar på min dammsugarpåsar!!
kommer i brevlådan!

dammsugspåsar.nu tror jag dom hette

jag gav upp, för jag hittade aldrig eller kom ihåg vilka jag hade!!

smidigt!
malcolm
Jag brukar köpa mina dammsugarpåsar på Rusta, där jag fö. köpte själva dammsugaren också.
ingrid fuxwall
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 05-02-2011, 21:18) *
Förresten är det nån som fortfarande går till affären för att köpa bläckpatroner eller toner till sin skrivare när InkClub finns....??!

Rusklar lite på mig och säger att visst köper jag patroner både till skrivaren och kolsyreaparaten i lilla samhället, ska man inte främja det lokala???
malcolm
Köper de flesta bläckpatronerna på Clas Ohlson eller El Giganten
Christina i Taxinge~
CITAT (ingrid fuxwall @ 06-02-2011, 18:24) *
Rusklar lite på mig och säger att visst köper jag patroner både till skrivaren och kolsyreaparaten i lilla samhället, ska man inte främja det lokala???

Jo, självklart kan man göra det om det finns sån lokal affär och om man har tid och råd.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon