Full version: Nybliven medlem
töre
Jag är nybliven medlem i forumet(sonen la in Odla.se som favorit) vilken tid det tar, men kul är det. Tur att jag är pensionär.
sommarhumla
Välkommen hit till Odla töre, hoppas att du ska trivas här med oss!!!!

Anma
Roligt, välkommen! smile.gif
*Stintan*
Välkommen hit!
Alba
Välkommen hit - du har valt rätt - Odla är ett toppenforum.
malcolm
Välkommen!
Red Top
Välkommen hit töre. Hoppas du får både nytta och nöje av forumet.
Iren
Ja välkommen! Blev själv medlem i höstas och har haft mången rolig/intressant stund med forumet. Så många duktiga som man kan få tips av tycker jag. Hälsar Irene
Aqvakul
Välkommen! kompiskram.gif
Olle A
Välkommen Töre! kompiskram.gif

Olle
anne-li i olofstorp
Såååå roligt med en till medlem! Välkommen!!!
titti49zon6
Välkommen till vårt trevliga forum töre! (Jag bor bara 3mil från Töre och har sommarstuga 8 km från Töre)
Irene_L
Välkommen hit! blomma.gif
ninnisky
Välkommen på Dig till detta underbara forum ! blomma.gif
Biggan_
Välkommen! rose.gif
Överbölingen
Hej du! Välkommen!
Himla gnölande om allehanda ting när det inte växter i trädgården. Men det är faktiskt ett trädgårdsforum! Abstinenssyndrom klart och tydligt.
lamorran
Hej. Jag är också nybliven medlem, men jagvar tvungen att hoppa in i " NYA SUPERTUFFA SVERIGE " , men jag har andra problemsom ex.vis odling i pallkrage.Det får jag återkomma om i rätt forum senare. har läst igenom andra forum , men tycker att här får man bra hjälp med odlingsproblem . LAMORRAN
Ingela i Segersberg
Välkommen Töre och lamorran!
xlxl67
Välkomna båda! : )
töre
Vilket välkomnande, TACK allihop! P.S. jag bor inte i Töre, utan i Kronobergs län, hade problem att få fyr i köksspisen och hade ingen töre inne D.S.
Överbölingen
Här säger man "tjeve". Eller använder "nevver" eftersom de oftast finns till hands. Tur för dig då att du inte bor i Töre för där är det långvinter.
Biggan_
Välkommen till lamorran också! rose.gif
fuchsian
CITAT (lamorran @ 09-02-2011, 15:08) *
Hej. Jag är också nybliven medlem, men jagvar tvungen att hoppa in i " NYA SUPERTUFFA SVERIGE " , men jag har andra problemsom ex.vis odling i pallkrage.Det får jag återkomma om i rätt forum senare. har läst igenom andra forum , men tycker att här får man bra hjälp med odlingsproblem . LAMORRAN

Då har du hamnat rätt. Jag har inte varit här så länge alls, men vilka goda råd man får!!!! tummenupp.gif Det finns gott om toppen-Odlaiter som har hängt med länge och kan sin sak. Blädra i deras album , det brukar jag göra när jag vill ha något vackert att titta på.
Dina odlingsfrågor kan du ställa under den överrubliken som det gäller, svaren de kommer, inte enbart i "småprat". ...Fuchsian ....

Välkomna båda två!
Myosotis
Hejhej! [attachment=58058:huhu.gif]

CITAT (töre @ 08-02-2011, 12:40) *
...vilken tid det tar...

Du anar inte... wacko.gif Akta dig så du inte blir beroende, då tar det väldigt mycket tid... wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon