Full version: Bara för kvinnor
Gita
Var ute och "shoppade loss" i helgen. Helt underbara kläder!
Kläderna säljs bara på mässor så det är väl knappast otillbörlig reklam att länka till hemsidan www.ullajacobsson.se
Gita
Irene_L
Det var dyra kläder tycker jag!!! En väst för 1650 kr......näää inget för mig!!
Tikka
Fina kläder!
Jag åker torget i Varberg o handlar kläder ibland på Sköna Plagg
Tycker om hennes design o linne smile.gif
Christina i Taxinge~
Jackan 'Karolina' skulle jag gärna äga!!!!
Men krångligt när man inte kan "gå till affären och köpa"!
Tänk om hon skaffade en webshop!
mojan
CITAT (Tikka @ 08-02-2011, 21:42) *
Fina kläder!
Jag åker torget i Varberg o handlar kläder ibland på Sköna Plagg
Tycker om hennes design o linne smile.gif

Var en gång för flera år sedan på torget i Varberg och köpte en linnejacka som jag haft jättemycket. Det måste ha varit Sköna Plagg. kompiskram.gif
fuchsian
Har skickat efter det ena och det andra, får se hur det bli när de kläderna kommer. (fransk design)de brukar passa mig.
Kappan kom igår med lite annat till och de var superbra. Jag avskyr att ränna runt i affärer, för det mesta, men nån gång per år tar jag tid på mig och ser över om det finns något snyggt, men handlar sällan på plats. ----Fuchsian ......
Tikka
CITAT (mojan @ 09-02-2011, 13:50) *
Var en gång för flera år sedan på torget i Varberg och köpte en linnejacka som jag haft jättemycket. Det måste ha varit Sköna Plagg. kompiskram.gif

Det kan det säkert ha varit. Hon står där på torget varje ons och lördag med sin lilla bod så man kan gå in o prova smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon