Full version: Vileda Ultramax IGEN
Klint
Jag skrev tidigare va dum ja va som köpte moppen men ingen hink.Nu har jag köpt hink och behöver kunna städa fort och ofta Antingen är jag totalt stendum eller så är det nåt annat fel Moppen går ej ner hel i hinken viker man den ramlar själva "trasan" av superpress står det men det funkar ju inte att pressa ur vattnet engång finns det nån som kan ge en steg för steg instruktion galenskapen är nära rtfm.gif help.gif
Aqvakul
Loppmarknaden vid Porta Portese är ännu värre - helt nedlusad med ficktjuvar...
Blomstertanten
CITAT (Aqvakul @ 11-02-2011, 22:05) *

?????
Appropå Vileda Ultramax confused.gif
Anma
Tror Aqva roddade i fel tråd! biggrin.gif
netha
CITAT (Klint @ 11-02-2011, 21:12) *
Jag skrev tidigare va dum ja va som köpte moppen men ingen hink.Nu har jag köpt hink och behöver kunna städa fort och ofta Antingen är jag totalt stendum eller så är det nåt annat fel Moppen går ej ner hel i hinken viker man den ramlar själva "trasan" av superpress står det men det funkar ju inte att pressa ur vattnet engång finns det nån som kan ge en steg för steg instruktion galenskapen är nära rtfm.gif help.gif

Finns inte en chans att trasan ramlar av om du knäpper fast den som man ska.
Klint
Tänk vad ett glas vin kan hjälpa ibland giggle.gif Ja har inte tid tråkigt men sant att kolla vad du dillar om Aqva men kommer snart att bli lite aktivare här igen! Iallafall knäppgöken jag hade satt på den där trasan fel nu efter 1glas rött och3 rena golv leker livet igen!! Ha de bra allihop ja har er i tankarna varje dag!
Alba
.

CITAT (Blomstertanten @ 11-02-2011, 22:07) *
?????
Appropå Vileda Ultramax confused.gif

Nej - ni förstår ju inte. Han har ju en sån när han tvättar håret -fear-.gif

Aqya...Aqua .....sittter du fast än slap.gif
Blomstertanten
CITAT (Alba @ 12-02-2011, 18:57) *
.
Nej - ni förstår ju inte. Han har ju en sån när han tvättar håret -fear-.gif

Aqya...Aqua .....sittter du fast än slap.gif

Försöker se det framför mej.... Men det är helt omöjligt giggle.gif
Funderar på hur han använder den vid hårtvätten unsure.gif confused.gif dunno.gif g.gif
Peztis

Hemskt men .... rotfl.gif
fuchsian
Nu har nog lärarn fått snurren, eller spelat bort pengarna på bridge - confused.gif -- detta verkar ju inte klokt! ... rotfl.gif beskylla på stackars ficktjuvar???? coolgleam.gif ..Fuchsian...
*Stintan*
Sa inte du godnatt för en timme sen unsure.gif
Aqvakul
Lite klumpigt att blanda ihop Viledatråden med Romtråden...

Fast några fick sig ju ett gott skratt iaf...
Biggan_
Alla vägar bär till Rom!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon