ingrid fuxwall
11-02-2011, 21:40
Har vi haft idag så jag har röjt bland allt som ska slängas och gissa om man hittar mängder som man inte behöver men man hittar även sådant som folk glömt hos en.
Nu hoppas vi att det blir bättre väglag så att jag kan åka till sopstationen – tre lådor, storlek mindre, med skivor och kassettband – man kan inte spara på allt.
Men jag har lagt undan skivor med Elvis, Lollipops, Monkys och så de långhåriga unga männen från England. Inser att jag måste koppla in skivspelaren så att jag kan lyssna på det jag sparat
Ja jisses vad snön har vräkt ned - vilket bakslag!!!!
Önskar jag också hade fått röja bland gammalt (vill INTE kalla det för skräp!) men jag har ägnat stora delar av dagen till att skotta-skotta-skotta! Höll på i tre timmar och då är jag ändå inte helt så pass klar så att jag ska känna mig helnöjd! Bara så pass att vi kan köra bilen utan större besvär.
Huggorm
11-02-2011, 22:38
Snö? Har knappt sett någon idag, det mesta kom ju igår
Helt snöfritt +en blommande strandviol
Skruttis
12-02-2011, 16:29
Snöfritt....

Jag är inget avundsjuk jag inte, oooo neeej dåå...........
Här var det snöstorm 1,5 dygn. Idag -23 gr på morgonen och ca 4 dm ny snö.
Själv kommer jag inte ut på grund av snövallarna som bildats. Ett problem som uppstod när det avverkades skog intill vägen.
Och jag har träningsvärk i armarna idag!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.