Full version: PM
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag ha rnu förskt flera gånger att svara på ett PM men det kommer alltid tillbaka i min inkorg. Vad är det som är fel?

Elisabeth
Inga från Närke
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 15-02-2011, 16:39) *
Jag ha rnu förskt flera gånger att svara på ett PM men det kommer alltid tillbaka i min inkorg. Vad är det som är fel?

Elisabeth

Kan vara så att den du skicka till inte har utrymme nog kvar så det bör tömma eller så har personen inte bockat i rätt att det vill ha PM. Kan vara annat också ge en liten vink här på sidan så kanske det löser sig.
Anma
Jaha, det kanske är till mig! smile.gif

Jag hade fått ett som inte var något skrivet. Du får försöka igen Elisabeth, det är inte fullt i min inkorg. Om det nu var till mig du ville skriva. smile.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Anma @ 15-02-2011, 16:51) *
Jaha, det kanske är till mig! smile.gif

Jag hade fått ett som inte var något skrivet. Du får försöka igen Elisabeth, det är inte fullt i min inkorg. Om det nu var till mig du ville skriva. smile.gif

Ja Anma det var till dig, ett långt svar t.o.m. Två gånger skikade jag det men bägge gångerna får jag det tillbaka i min inkorg.

Någon gång skall jag väl får ut det eller hur?

Elisabeth
Anma
Ja! Du kan prova att ta bort allt det vi skrivit innan och bara lämna din nya text. Ta bort alla citatmarkeringar också. Det kanske blir för långt PM så att det inte går iväg?
maramara
Jag har också fått ett pm idag, som jag tidigare skickat till en annan medlem. wacko.gif dunno.gif
maramara
Kanske beror på att man returnerar svar flera ggr på samma meddelande.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon