Molngrabb
Jag letar efter iPhoneapplikationer för svenska/nordiska fåglar samt djurspår. Det hade varit väldigt användbart för mig när jag är ute i skogen. Finns det någon som känner till några sådant?
Det jag har hittat är bara applikationer som täcker fågelliv i USA och Kanada.
Tikka
Tyvärr kan jag inte tipsa dig om nåt sånt men du skulle även kunna fråga på Kustobsar eller SOF? Synd du inte plockar svamp för där visste jag att det fanns apps på Svampguidens sida.
Molngrabb
CITAT (Tikka @ 16-02-2011, 22:58) *
Tyvärr kan jag inte tipsa dig om nåt sånt men du skulle även kunna fråga på Kustobsar eller SOF? Synd du inte plockar svamp för där visste jag att det fanns apps på Svampguidens sida.

Svamp plockar jag mer än gärna och Svampguidens app har jag laddat hem. Ser fram emot att kunna kartlägga mina svampställen! smile.gif
Jag får jaga vidare efter fågel- och spårappar.
Tikka
Min man har en iPhone o från den har han gått in på appstore och laddat ner app som heter kvitter. Den är med både ljud o bild. Kolla om det kan vara nåt. Själv har jag en tegelsten till mobiltelefon wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon