Irene_L
Precis nu är det ett trädgårdsprogram på kanal 9!! Det heter Landscape man.
Peztis
GULLE DIG! Rusade på en gång och satte på inspelning eftersom tv:n är ockuperad.
malcolm
Finns även att se på Kanal9/play

http://www.kanalnio.se/program/landscape-man
Irene_L
Samma tanke...jag höll på att leta på det men du hann före!! tummenupp.gif

Går även i repris på söndag 20/2 kl 16.55-17.55.
Alba
Otroligt - jag satte mig precis vid datorn och skulle leta på SVT Play men tänkte ta en titt på Odla först - och så finns länken där.

Tusen thanks.gif
Aqvakul
Ett fantastiskt program om en man, hans dröm och hans grävmaskin ... och hans strävsamma hustru...
fuchsian
Tack alla för det info ska programmera TV:n för säkerhets skull. Skönt! ... giggle.gif .. äntligen trädgårdar på TV!!!!! yahoo.gif ...Fuchsian ....
Peztis
Och på måndag så börjar ett danskt tv-program i 2:an kl 19:30!!!
Irene_L
Härligt! bravo.gif
renate
CITAT (Peztis @ 17-02-2011, 18:23) *
Och på måndag så börjar ett danskt tv-program i 2:an kl 19:30!!!

Programmet börjar i kväll 21:30 och är från 2009,repris på måndag.Vet ej om det gått på svensk tv,går inte att se på svt play.
Irene_L
Nu börjar snart "Önsketrädgården" På tv 2!!!
Peztis
CITAT (renate @ 18-02-2011, 17:28) *
Programmet börjar i kväll 21:30 och är från 2009,repris på måndag.Vet ej om det gått på svensk tv,går inte att se på svt play.

Ja, jag såg det med. Sorry! blush.gif

CITAT (Aqvakul @ 17-02-2011, 15:28) *
Ett fantastiskt program om en man, hans dröm och hans grävmaskin ... och hans strävsamma hustru...

Jisses! Helt fascinerande vad vissa tar sig för! Jag blir trött bara jag funderar på att gräva om landet... Men så får jag ju inget gjort heller. biggrin.gif Den där mannen saknar visst alla de där spärrarna som jag har för många av.

Har markerat nästa veckas program i tablån så jag inte missar det!
Aqvakul
CITAT (Peztis @ 18-02-2011, 22:21) *
Har markerat nästa veckas program i tablån så jag inte missar det!

Tur att man kan se det på Play...
Irene_L
Vill påminna er om att i kväll kl 21.00 är det dags för det andra programmet "Landscape man". (kanal 9)
ingrids
Någon mer än jag som fortsatt följa Landscape man - såg avsnittet med den nedsänkta trädgården på webben. Helt fantastikt hur de jobbade fram både trädgården och utsikten smile.gif Jag tror att det här är det mest drastiska trädgårdprogram jag någonsin sett!
Peztis
Jag har hittiulls sett fem av de sex avsnitten, det sneaste har jag inspelat men inte hunnit titta på ännu.
Generellt sett har avsnitten varit otroligt underhållande!

Läste idag något om att det kommer ett trädgårdsprogram på kanal 8. Vet dock inte om det readn har börjat visats, om det kommer snart eller om det är under produktion.
Var 17 läste jag om det då? g.gif Allt om trädgård...?

DET BÖRJAR IDAG KL 19 i TV8!!!
Alba
CITAT (Peztis @ 20-03-2011, 18:18) *
Jag har hittiulls sett fem av de sex avsnitten, det sneaste har jag inspelat men inte hunnit titta på ännu.
Generellt sett har avsnitten varit otroligt underhållande!

Läste idag något om att det kommer ett trädgårdsprogram på kanal 8. Vet dock inte om det readn har börjat visats, om det kommer snart eller om det är under produktion.
Var 17 läste jag om det då? g.gif Allt om trädgård...?

DET BÖRJAR IDAG KL 19 i TV8!!!

Det är ett nytt program - Trädgårdstoppen.
Klint
Perfekt just därför jag sätte på datorn för jag hade för mej nåt sånt men hamnade här istället ja men va bra nu hinner jag ju!! tummenupp.gif
Peztis
Åsså missade jag det själv! slap.gif
Repris idag - missade igen! slap.gif slap.gif
Klint
Fast jag tyckte det var sådär jag hade nog för stora förväntningar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon