Full version: Bandit rock
skånepåg
Magnus betner varje fredag 14:00 gästar han kanalen, premiär idag från 14:00-18:00
Bandit
Huggorm
Vem är Magnus Betnér? confused.gif Hur som helst har jag nästan slutat lyssna på Bandit Rock efter att de la ner avdelningen i Göteborg. Det blir helt enkelt inte samma med fjolliga stockholmare som programledare
Rebecca
De la inte ner hela avdelning i Göteborg - bara Ingemar, Peter och Linda. Och jag håller med, de gjorde hela kanalen. Fast de kommer tillbaks 1:a mars på Mix Megapol...
skånepåg
CITAT (Huggorm @ 18-02-2011, 15:03) *
Vem är Magnus Betnér? confused.gif Hur som helst har jag nästan slutat lyssna på Bandit Rock efter att de la ner avdelningen i Göteborg. Det blir helt enkelt inte samma med fjolliga stockholmare som programledare

Magnus Betnér är ju sveriges bästa komiker, han har snart ny stand up på kanal5 på måndag börjar den, han e ju roligast av alla biggrin.gif
AndersKbg
CITAT (skånepåg @ 18-02-2011, 15:13) *
Magnus Betnér är ju sveriges bästa komiker, han har snart ny stand up på kanal5 på måndag börjar den, han e ju roligast av alla biggrin.gif

Han är riktigt bra.
Den här grejen är ganska tänkvärd dessutom:

http://www.youtube.com/watch?v=tdIqRBFmuzs
Rebecca
CITAT (skånepåg @ 18-02-2011, 15:13) *
Magnus Betnér är ju sveriges bästa komiker

Tror du missade att ta med Robert Gustafsson i beräkningen? wink.gif
theseraphim
CITAT (Rebecca @ 18-02-2011, 15:12) *
De la inte ner hela avdelning i Göteborg - bara Ingemar, Peter och Linda. Och jag håller med, de gjorde hela kanalen. Fast de kommer tillbaks 1:a mars på Mix Megapol...

Och vad är då meningen med Bandit:-(
Rebecca
Finns ingen mening längre. Som vanligt följer man det riktiga Morrongänget vart de än tar vägen... och nu alltså tillbaka till Mix Megapol. Synd att inte Radio City fanns kvar. Och Tommy Show!
Huggorm
Men jag står ju inte ut med musiken som megapol sänder, så det är inte något alternativ för mig
skånepåg
CITAT (Rebecca @ 18-02-2011, 17:16) *
Tror du missade att ta med Robert Gustafsson i beräkningen? wink.gif

Nja de e ju en annan klass, Betnér skämtar om lite roligare saker ^^
Rebecca
CITAT (Huggorm @ 18-02-2011, 18:13) *
Men jag står ju inte ut med musiken som megapol sänder, så det är inte något alternativ för mig

Inte jag heller, men Ingemar, Peter och Linda väger ju upp skräpmusiken på morgonprogrammet i alla fall. Annars lyssnar jag inte. Nu har jag ju tyvärr flyttat från Göteborg så det blir nog inget lyssnande på dom i alla fall. Trist att det försvann från tv.

CITAT (skånepåg @ 18-02-2011, 18:20) *
Nja de e ju en annan klass, Betnér skämtar om lite roligare saker ^^

Nu tror jag inte jag ska fortsätta diskutera det här, Robert är ju min gud och jag tycker han är enväldig härskare över alla kategorier. coolgleam.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon