Full version: Inte njutbart ute
Överbölingen
I gryningen var det -28°. Kl 12.00 var tempen-18°. Inne 17,1° i morse. Dvs 45,1 graders temperaturskillnad. Låg mysfaktor.
Tömde kameran i brist på annat. Valde ut några bilder till bloggen.
Bl a[attachment=58209:lakeGesunden.jpg]
Resten finns på bloggen
Gesunden. Vattenmagasin för Krångede kraftverk.
EKLO
Brrr. Och vi som tyckte det var hiskeligt i Göteborg med minus 12 i morse - men till detta gradtal måste man lägga viss fuktig vind, inte heller särskilt njutbart. Men vackert, soligt.
Noak
CITAT (Överbölingen @ 19-02-2011, 14:52) *
I gryningen var det -28°. Kl 12.00 var tempen-18°. Inne 17,1° i morse. Dvs 45,1 graders temperaturskillnad. Låg mysfaktor.
Tömde kameran i brist på annat. Valde ut några bilder till bloggen.
Bl a[attachment=58209:lakeGesunden.jpg]
Resten finns på bloggen
Gesunden. Vattenmagasin för Krångede kraftverk.

Du hade ju varmt inne! Vi hade 9 grader, visserligen plus, men ändå! Ute var det -29...
Motti
Vi hade 18- ute i Nässjö i dag 19 grader inne,men vad gott det är att sitta ute i solen på södersidan med en kopp kaffe för nu börjar solen värma på :)med en lurvig fillt runt bena.
Trampendal
Tjugonde februari och vi har nu -20 (östra Svealand) är det inte nåt slags rekord?
Jag kan inte påminna mig att det nånsin varit så här kallt i februari (det har legat mellan -10-15 mest hela tiden)
eller är det bara så att mitt minne är dåligt?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon