Jag vill göra mig av med mitt terrarium! Det är ett terrarium på 100x60x80 LxBxH i cm. Just nu odlas det tomat, kiwi, klätterfikus, kinesiskt silkesträd, en Nepenthes alata, några Pinguicula weser och några orkidéer i det. väggarna är täckta med fogskum som det sedan är fäst torv och kokos på.
Allting inuti kan givetvis tas ut och rensas ifall så önskas. Det har inte heller kommit för mig att måla utsidan av terrariet ännu vilket var planen då man kan se skumplasten som det ser ut nu, det är ju dock inget större projekt direkt.
Om någon är intresserad så hör av er, jag vill gärna bli av med det så snabbt som möjligt. Det är ganska otympligt men hiss finns och bil går att parkera alldeles utanför dörren. Men om någon har en vagn av något slag så underlättar det ju helt klart vid fraktande av det!
Jag tänkte mig en femhundring eller så! Det kostade 1700:- nytt utan inredning och kostade en del att inreda så det är väl ändå ett ganska bra pris tycker jag x) Om någon har ett intresse av det så kan jag länka till hur det såg ut när jag byggde det samt ta någon ny bild. Eller när jag gjorde det dokumenterade jag här och lade upp i en tråd har jag för mig så det kan man ju kolla upp

Det säljes givetvis bara för att odlas i och bara för att det går att använda som ett djurförtrycksredskap så hoppas jag verkligen inte att det är det som blir av det och att jag kan lita på den som köper det!