Saknad och brist på tillgång kan skapa obalans hos de flesta människor. Behöver inte vara droger men göralös är nog ännu värre.
Om grannfrun i Överböle så sade en god vän till hennes familj så här - Får inte X fixa fester och middagar så får hon abstinenssymptom.
Jag har noterat en del märkliga saker. I detta eminenta trädgårdsforum så kastar man pajer och tårtor hur som helst i flera kategorier under ”Garden rest season”. MEN i grundidén i trädgårdsforumet händer knappt något alls.
En månad till eller två för oss nordaut så sker en förändring. Måtte det gå fort.
Förresten! Jag är övertygad om att det kommer massor med odlaiter på trädgårdsmässan i Älvsjö om en dryg månad. På lördagskvällen skall ni ju ändå äta något. Varför inte äta i lag med Odlaiterna? Kolla på ”resor och evenemang”!
Fast vi käftar här kan vi väl ha en trevlig kväll tillsammans. För inte sitter det väl djupare en knackandet på tangentbordet? (Har ni noterat att jag har mellanslag på hustruns dators tangentbord). Felen blir färre.