Full version: Hibiscus
Emser
Ibland har mna bara för mycket tur... tongue.gif
Nu i kväll så skulle jag slänga sopor *bläää* och fann att någon hade (till min stora förvånning :blink:huh:)slängt den stora hibiscusen som jag har gått och suktat över hela vintern...snacka om en uppskattad men sen julklapp wub.gif
Så nu har jag tagit upp den...dushat av den, vattnat den, klippt bort döda blad samt stält den på en piddestal i köket.
Så nu är det bara att hoppas att den tar sig!!! wub.gif laugh.gif wub.gif

Mvh/Emser
Fialotta

En guldstjärna till dig Emser wub.gif
du har räddat hibiskusen från att ha blivit ratat..
stackarn ohmy.gif
Du ska se att den kommer blomma till våren och
ge dig en massa glädje bara för det rolleyes.gif
Skriv o berätta hur det går!
Lycka till jag håller tummarna! rolleyes.gif rolleyes.gif
Emser
Jo du må tro jag var till Plantage och skulle köpa en ny kruka till den...fick köpa storlek 32... wub.gif så då kan du ju föreställa dih hur enorm den är! Kommer bild på den när jag fattat hur man omvandlar en bild från JPEG till MPEG som stöds av denna sidan! mad.gif

Mvh/Emser
Fialotta
Hej!
Ja, det va ingen liten sak!
Jag har inte heller fattat hur man gör med bilder ännu, men det brukar ge sig efter ett tag, ska i alla fall bli spännande att se den sen! rolleyes.gif
Emser
jodu, maudan. Jag ska lägga ut bilder på den när allt "krimskrams" fallit på plats! biggrin.gif

Hör av mig!
Mvh/Emser
Fialotta
Hej!
Jag väntar snällt rolleyes.gif wub.gif
Emser
biggrin.gif laugh.gif wub.gif Vad kan jag säga!??
Fialotta
[COLOR=purple]Hej Emser!
Blir full i skratt...vi har en egen liten tråd här du o jag rolleyes.gif
Visst är ditt lilla fynd till hibiskus värd uppmärksamhet,
tror att den mår bra av det laugh.gif rolleyes.gif wub.gif
Kramis
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon