Full version: Hibiscus
Emser
Ibland har mna bara fr mycket tur... tongue.gif
Nu i kvll s skulle jag slnga sopor *bl* och fann att ngon hade (till min stora frvnning :blink:huh:)slngt den stora hibiscusen som jag har gtt och suktat ver hela vintern...snacka om en uppskattad men sen julklapp wub.gif
S nu har jag tagit upp den...dushat av den, vattnat den, klippt bort dda blad samt stlt den p en piddestal i kket.
S nu r det bara att hoppas att den tar sig!!! wub.gif laugh.gif wub.gif

Mvh/Emser
Fialotta

En guldstjrna till dig Emser wub.gif
du har rddat hibiskusen frn att ha blivit ratat..
stackarn ohmy.gif
Du ska se att den kommer blomma till vren och
ge dig en massa gldje bara fr det rolleyes.gif
Skriv o bertta hur det gr!
Lycka till jag hller tummarna! rolleyes.gif rolleyes.gif
Emser
Jo du m tro jag var till Plantage och skulle kpa en ny kruka till den...fick kpa storlek 32... wub.gif s d kan du ju frestlla dih hur enorm den r! Kommer bild p den nr jag fattat hur man omvandlar en bild frn JPEG till MPEG som stds av denna sidan! mad.gif

Mvh/Emser
Fialotta
Hej!
Ja, det va ingen liten sak!
Jag har inte heller fattat hur man gr med bilder nnu, men det brukar ge sig efter ett tag, ska i alla fall bli spnnande att se den sen! rolleyes.gif
Emser
jodu, maudan. Jag ska lgga ut bilder p den nr allt "krimskrams" fallit p plats! biggrin.gif

Hr av mig!
Mvh/Emser
Fialotta
Hej!
Jag vntar snllt rolleyes.gif wub.gif
Emser
biggrin.gif laugh.gif wub.gif Vad kan jag sga!??
Fialotta
[COLOR=purple]Hej Emser!
Blir full i skratt...vi har en egen liten trd hr du o jag rolleyes.gif
Visst r ditt lilla fynd till hibiskus vrd uppmrksamhet,
tror att den mr bra av det laugh.gif rolleyes.gif wub.gif
Kramis
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon