Elinzon1-2
Åh, jag började med en efterlysning under rubriken köksträdgården, men detta är rätt ställe ser jag.

Snälla, snälla, jag vill så gärna ha en yerba buena! Är det de som finns på Plantagen? Finns det någon som har och vill dela med sig i GBG'sområdet annars?

Den kallas visst också M. nemorosa.

Elin
Laura
CITAT (Elinzon1-2 @ 03-03-2011, 14:44) *
Åh, jag började med en efterlysning under rubriken köksträdgården, men detta är rätt ställe ser jag.

Snälla, snälla, jag vill så gärna ha en yerba buena! Är det de som finns på Plantagen? Finns det någon som har och vill dela med sig i GBG'sområdet annars?

Den kallas visst också M. nemorosa.

Elin

Jag har ca. 13 olika sorter inkl. flera mojitosorter och bor strax utanför Göteborg (Vallda). Du är mer än välkommen att svänga förbi om någon månad när de har kommit upp lite mer och ta några sticklingar.

blomma.gif
Elinzon1-2
Lycka! yahoo.gif

Tack så mycket, jag hör av mig när det börjar spira i markerna igen. Alltid trevligt med en liten utflykt.

Elin

Laura
CITAT (Elinzon1-2 @ 07-03-2011, 20:50) *
Lycka! yahoo.gif

Tack så mycket, jag hör av mig när det börjar spira i markerna igen. Alltid trevligt med en liten utflykt.

Elin

biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon