kerstin z5-6
denna årstid brukar det väl sjuda av sårådsfrågor? Så var är alla sådana?
Själv sitter jag på händerna o ska inte så mer innan april då jag ska åka bort en vecka(tror inte vänskapen håller för mer än 10 såbyttor att sköta)
men efter det blir det fulla byttor! crazy.gif
hattstugan
Instämmer med dig Kerstin!

Sitter också på händerna för att inte så ännu mer och det för tidigt! Gick över gräsmattan idag och stövlarna räckte inte till i kvarvarande snö!
Peztis
Jag sitter inte på händerna men jag biter lite på naglarna för att inte sätta igång med nästa omgång för tidigt!

Men jag håller med dig Kerstin, det är rätt lugnt här i forumet! Märker det även i våra Bus och andra kedjor.
Inte har väl alla flytt från Odla? fear.gif
Rihane
Minns förra året med kyla och lång vår och borttynande sådder. Försöker undvika att ryckas med.
fuchsian
Inte så lätt att låta bli, även att man har bestämt sig ( ??? ) Som tur är, så har vi flera kortare resor i sikte innan maj, så det är inte lönt att tänka på ens hur det än kliar i fingrarna, men i maj kommer mina bestälda växter så då får jag fullt upp...... yahoo.gif
Jag nöjer mig med de 3 engelska pelargoner på mitt fönster att sköta om. Stora är de och så vackra, olika färger och det hade varit ytterligare ett par sorter i våran by-center, men detta får nu räcka. De ska ut sedan när det är dax. ...Fuchsian....
katah
Jag har bromsat mig i år ( började inte vid nyår utan i slutet av februari...)
Men Nu börjar högsesongen här!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon