kerstin z5-6
denna rstid brukar det vl sjuda av srdsfrgor? S var r alla sdana?
Sjlv sitter jag p hnderna o ska inte s mer innan april d jag ska ka bort en vecka(tror inte vnskapen hller fr mer n 10 sbyttor att skta)
men efter det blir det fulla byttor! crazy.gif
hattstugan
Instmmer med dig Kerstin!

Sitter ocks p hnderna fr att inte s nnu mer och det fr tidigt! Gick ver grsmattan idag och stvlarna rckte inte till i kvarvarande sn!
Peztis
Jag sitter inte p hnderna men jag biter lite p naglarna fr att inte stta igng med nsta omgng fr tidigt!

Men jag hller med dig Kerstin, det r rtt lugnt hr i forumet! Mrker det ven i vra Bus och andra kedjor.
Inte har vl alla flytt frn Odla? fear.gif
Rihane
Minns frra ret med kyla och lng vr och borttynande sdder. Frsker undvika att ryckas med.
fuchsian
Inte s ltt att lta bli, ven att man har bestmt sig ( ??? ) Som tur r, s har vi flera kortare resor i sikte innan maj, s det r inte lnt att tnka p ens hur det n kliar i fingrarna, men i maj kommer mina bestlda vxter s d fr jag fullt upp...... yahoo.gif
Jag njer mig med de 3 engelska pelargoner p mitt fnster att skta om. Stora r de och s vackra, olika frger och det hade varit ytterligare ett par sorter i vran by-center, men detta fr nu rcka. De ska ut sedan nr det r dax. ...Fuchsian....
katah
Jag har bromsat mig i r ( brjade inte vid nyr utan i slutet av februari...)
Men Nu brjar hgsesongen hr!
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon