Full version: Tibetansk svam
Benjamin
Hej alla goda människor,jag är en vanlig familje kille på 36 år samt bor i gävle.Jag har läst att några är i behöv av Tibetansk svamp, den hjälper mig mycket jag är inte längre orkelös,trött tack vare denna magiska svsampen,Jag delar den med andra som behöver denna svamp,svampen botar många sjukdomar tom cancer,sjuka njurar,kärlsystemet dvs, sjuk hjärta ,kärlsjukdom å eksem å annat
De som e i behöv är jättevälkommmen att skrivas till mig via mejlen
Vänliga hälsningar/Benjamin

volvo70_6@hotmail.com
Cacki
Jubbe063
Att påstå att något botar cancer,sjuka njurar,kärlsystemet etc utan medicinsk dokumentation är olagligt och straffbart.
Tikka
Finns att läsa om denna svamp på Svampguiden den kallas även för Kefirsvamp, olga från volga eller kombucta . Det har med hälsokost att göra sen får man ju tro vad man vill om den hjälper eller inte. Kan tyvärr inte svara för första inlägget om huruvuda den botar, ville bara upplysa om att det finns en sådan svamp.
Red Top
CITAT (Cacki @ 19-03-2011, 00:11) *

Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag känner den som kombucha. Fick den av en trädgårdskompis men gillar inte denna dryck.

Och bota gör den definitivt inte några sjukdomar

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kombucha
Christa
CITAT (Benjamin @ 19-03-2011, 00:06) *
Hej alla goda människor,jag är en vanlig familje kille på 36 år samt bor i gävle.Jag har läst att några är i behöv av Tibetansk svamp, den hjälper mig mycket jag är inte längre orkelös,trött tack vare denna magiska svsampen,Jag delar den med andra som behöver denna svamp,svampen botar många sjukdomar tom cancer,sjuka njurar,kärlsystemet dvs, sjuk hjärta ,kärlsjukdom å eksem å annat
De som e i behöv är jättevälkommmen att skrivas till mig via mejlen
Vänliga hälsningar/Benjamin

volvo70_6@hotmail.com

Det var jag som ville ha Tibetansk svamp om det är den som också kallas vogasvamp eller kombucha. Jag har dock redan köpt den men tack i alla fall.

Kefirsvamp har jag också köpt och det är inte samma sak som någon skrev.

Vad gör du din dryck av? Hur använder du den?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon