Irene_L
22-03-2011, 20:55
Alla kanske inte har sett tråden om trädgårdsmässans träffar på lördag!! Jag kopierar in tiderna här:
Träff kl 11 vid impecta monter- för dom som bara vill säga HEJ
Träff kl 13,30 vid impecta monter -
för att gå och fika.och träff kl 15 vid impecta monter- för dom som bara vill säga HEJ
Jag kommer på träffen kl 13.30! Vi ses!!!
Här kan ni läsa hela tråden som finns under Resor och evenemang:
http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=105904&st=0
Överbölingen
22-03-2011, 21:15
Tiderna noterade.
Men! Försvinn inte efter två minuter. Plötsligt är klockan "Odlaträff" och det kan ta tio minuter att hitta rätt. Framförallt om man är där bara en dag.
blomkronan
24-03-2011, 17:24
CITAT (Överbölingen @ 22-03-2011, 21:15)

Tiderna noterade.
Men! Försvinn inte efter två minuter. Plötsligt är klockan "Odlaträff" och det kan ta tio minuter att hitta rätt. Framförallt om man är där bara en dag.
Jag stoppar dom!!! om du inte hunnit fram
malcolm
25-03-2011, 15:08
Jag kommer nog inte till mässan imorgon trots allt, känner att jag inte orkar men det blir väl fler år och fler mässor.
blomkronan
26-03-2011, 09:36
CITAT (malcolm @ 25-03-2011, 15:08)

Jag kommer nog inte till mässan imorgon trots allt, känner att jag inte orkar men det blir väl fler år och fler mässor.
Det var tråkigt Malcom att du inte kommer... men det kommer fler träffar, i Maj blir det träff på Bergianska trädgården i Stockholm.
Meriona
26-03-2011, 16:37
Jag tycker att ni borde ha med er en bärbar dator till mässan och rapportera om hur kul ni har!

Iallafall hoppas jag att vi får se lite kort sen.
CITAT (Meriona @ 26-03-2011, 16:37)

Jag tycker att ni borde ha med er en bärbar dator till mässan och rapportera om hur kul ni har!

Iallafall hoppas jag att vi får se lite kort sen.

Vilken bra idé - nästa år får det bli så.
hattstugan
26-03-2011, 18:12
Har tillbringat dagen på Mässan och nu ska jag vila fötterna!
Har haft en trevlig fikastund med flera Odlaiter och ser fram mot flera träffar!
Handlade en hel del Dahlior (hm skulle inte ha fler ju) En hel kasse med liljelökar och ngr Dagliljor blev det också!
Fick med ett par handskar från GardennGirl också! Det bliv lite sticklingar av Häng Petunia i svart och Fuchsia!
Annars bara gått runt och tittat!
Ja nu är vi nyss hemkomna från Älvsjö med massor av knölar lökar sticklingar och sättpotatis ,jätte trött efter en lång bussresa och mycket spring.Men var fanns Odla montern ?jag letade och letade men hittade den inte.I alla fall så var det i det stora hela en bra dag en god vän slöt upp som bor i Stockholm så vi var och åt lunch jätte fin lunch faktiskt med tanke på hur många som utspisas på den mässan.Hittade tre nya underbara Pelargonsticklingar Ormbunksblomma(ska hålla borta Rådjuren Stockrosor och ett mygg och fästingmedel för både folk och fä ;)helt ekologiskt.Men jag måste säga att det fanns för mycket krimskrams där,hade hoppats på fler växthusutställare bla .
Mvh Motti
Chamomille
27-03-2011, 06:39
Odla-montern? Men Motti...
Jo men VAR låg Odla montern ? letade ju hela hela dagen ju ! i ena ändan var det ju en massa föreningar och sällskap i den andra bastutunnor osv,jag var lite putt över att inte hitta odla montern
ängsvädd
27-03-2011, 22:04
CITAT (Motti @ 27-03-2011, 22:45)

Jo men VAR låg Odla montern ? letade ju hela hela dagen ju ! i ena ändan var det ju en massa föreningar och sällskap i den andra bastutunnor osv,jag var lite putt över att inte hitta odla montern

Du menar impecta-montern? Det var där odlaiterna träffades läste jag i första inlägget. Jag vet inte om odla.nu hade någon monter.
Impeckta montern såg jag !men inte visste jag att det var det samma som Odla !
*Stintan*
27-03-2011, 22:32
Det är inte samma som Odla heller. Odla hade ingen monter på mässan.
Men hur i all sin da ska kunna hälsa på andra från Odla ?om man nu skulle ha lust med det.
VitaFingrar
27-03-2011, 22:48
CITAT (Motti @ 27-03-2011, 23:45)

Men hur i all sin da ska kunna hälsa på andra från Odla ?om man nu skulle ha lust med det.
Jag föreslår att du läser trådstarten igen.
*Stintan*
27-03-2011, 22:52
CITAT (Motti @ 27-03-2011, 23:45)

Dom hade ju kommit överens om vid vilken monter dom skulle träffas. Det står ju högst upp i den här tråden.
Ja ha !ja det kvittar ju nu .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.