Full version: Big brother
sqrulan
Jag är väl en fjant men jag ser det och har följt med från början på tv inte på nätet!
netha
CITAT (sqrulan @ 22-03-2011, 22:47) *
Jag är väl en fjant men jag ser det och har följt med från början på tv inte på nätet!

Såg några minuter igår, bara för att kunna säga ngt om programmet (fick fråga av granne) ... var en tjej/kvinna som grät och pratade osammanhängande = troligtvis riktigt rejält på fyllan.
Nej jag skulle inte orka se på sånt dravel. thumbdown.gif
Huggorm
Jag ser gärna på dokusåpor som Robinson och Farmen, men Big Brother är inte alls min stil
Garden bliss
Jag har sett de flesta avsnitten. Bläddrar i en trädgårdsbok eller surfar samtidigt. Lättuggad underhållning.
Huggorm
Jag har förstått att det inte direkt är några blyga människor som är med i år
Anders zon 1
Gääääsp...zzzzzzzzzz.... sleeping.gif Big Brother måste vara det mest ointressanta som någonsin visats på TV
silos
Big Brother är inget för mig!
Aqvakul
NEJ!
malcolm
Såg nå´t avsnitt första säsongen och ALDRIG MER!
Uggi
Har inte sett på BB.
Anma
Går mot strömmen jag.
Jag tittar, någon gång i veckan på avsnitten som är gratis på bigbrother.se. Jag är lite småförtjust i Peter, faktiskt. Snygg och kock! biggrin.gif Och Simon, vilken go norrlänning! "Du ja, älsk dig" så fort han blir stupfull. Till sina killpolare, alltså. Inte varje tjej han ser, vilket ju skulle varit bara pinsamt.
sqrulan
tummenupp.gif Ja jag är ju norrlänning och jag prata som han! Simon!
För mej är det förvånansvärt intressant för man ser hur människor blir in captiviy!

Om ja skriv som ja tänk så fatta je inte va he hannel om? Ja bo ju i V-botten! Lite släkt med Ingemar S Kanske! giggle.gif Tyst
bli man då in´t nån fatta! giggle.gif
Alba
CITAT (sqrulan @ 23-03-2011, 10:20) *
tummenupp.gif Ja jag är ju norrlänning och jag prata som han! Simon!
För mej är det förvånansvärt intressant för man ser hur människor blir in captiviy!

Om ja skriv som ja tänk så fatta je inte va he hannel om? Ja bo ju i V-botten! Lite släkt med Ingemar S Kanske! giggle.gif Tyst
bli man då in´t nån fatta! giggle.gif

Ja no begrip i wo du seg. He jer inte se schwårt å begrip. No kan väll aller leees schvenska.
sqrulan
Jag har lärt mej att skriva på svenska så OM jag då försöker att skriva som jag pratar så blir det tokigt! Men jag kan delge er några av mina favvo ord! tummenupp.gif

Hort ja bry mä

Nä nu torka jag inn! He kom nå mer om en stunn!

Jag prata me LindaLunda och jag skärpte mej ordentligt så att hon skulle fatta!
Prata ve Lindalunda å ja skärpt me fö ja vill ju att hon ska fatta!

[quote name='Alba' date='23-03-2011, 10:25' post='1380117']
Ja no begrip i wo du seg. He jer inte se schwårt å begrip. No kan väll aller leees schvenska
Men satan va du då vä frispråki?
sqrulan
CITAT (Alba @ 23-03-2011, 10:25) *
Ja no begrip i wo du seg. He jer inte se schwårt å begrip. No kan väll aller leees schvenska.

Bo du oppi skogen!? giggle.gif Du säj sä mycke som ja int fatta!
sqrulan
Kan vi börja om på nytt?
Hur många ser på Big Brother!???
Kan vi som "normala" personer diskutera detta och dom som INTE har sett kan dra!

Är jag onormal om jag tittar på människor som är inburade som apor?Va!?
Anma
CITAT (sqrulan @ 23-03-2011, 10:40) *
Kan vi börja om på nytt?
Kan vi som "normala" personer diskutera detta och dom som INTE har sett kan dra!

Du är synnerligen normal. biggrin.gif
sqrulan
smiley_small_hug.gif Tack Anma! Visst är jag normal!? confused.gif En normal person passar in i alla lägen och det är inte jag?
Jag blir ju flygförbannad på den där Katerina som skriger o tror att hon äger hela showen(stavas) Smart men skrikig!
Sötisarna kan jag skriva om sen (Martin) glurp va snygg han e o han ha mer...
Anma
CITAT (sqrulan @ 23-03-2011, 10:57) *
smiley_small_hug.gif Tack Anma! Visst är jag normal!? confused.gif En normal person passar in i alla lägen och det är inte jag?
Jag blir ju flygförbannad på den där Katerina som skriger o tror att hon äger hela showen(stavas) Smart men skrikig!
Sötisarna kan jag skriva om sen (Martin) glurp va snygg han e o han ha mer...

Ja Katerina, denna Katerina! Fast utan henne skulle huset vara bra mycket tråkigare. Eller hur? smile.gif
Martin är ju snygg, men sen inte så mycket mer tycker jag. Då är Peter mycket mer intressant. biggrin.gif
Anders zon 1
Kan vi börja om på nytt?

Svar på första frågan: ??? Vad vill du egentligen med den här tråden?
Svar på andra frågan: inte jag (i övrigt vet jag inte)
Svar på sista frågan: ja
abbbe
Kan vi börja om på nytt?

OK?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon