Full version: Spam!
Christa
Jag skrev till Aqvakul att det nog var Spam i en av mina trådar men nu ser jag att avsändaren finns i en massa trådar. Ser misstänkt ut. Är det fortfarande Aqvakul som kan fixa Spam eller skall man vända sig till odla?

Det är alltså Porsomteno jag menar.
Aqvakul
Jag raderar så fort jag kan och har mailat till Göran och bett honom ta bort användaren...
Aqvakul
Raderat!
*Stintan*
Dutti ponke! thanks.gif
Alba
Tur man sover länge så man slipper se eländet. giggle.gif
Tur att det finns morgonpigga Odlaiter. thanks.gif
Farbror Blå
Spam
Aqvakul
CITAT (Farbror Blå @ 29-03-2011, 13:45) *

tummenupp.gif giggle.gif crazy.gif

[attachment=59252:spam2.jpg]
Christa
CITAT (Aqvakul @ 29-03-2011, 07:44) *
Raderat!

Så bra! Det var ju ovanligt många inlägg den här gången. Är det en person som registrerar sig och lägger ut inlägg eller får dom det att funka med någon slags automatik?
Aqvakul
CITAT (Christa @ 29-03-2011, 15:36) *
Så bra! Det var ju ovanligt många inlägg den här gången. Är det en person som registrerar sig och lägger ut inlägg eller får dom det att funka med någon slags automatik?

Ingen aning... Det följde denna gången iaf inte mönstret från förr..
Chamomille
Men herregud. Gå ut och ta en promenad eller nåt.
Aqvakul
CITAT (Chamomille @ 29-03-2011, 17:07) *

confused.gif
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 29-03-2011, 17:07) *

Det är väl inte säkert att Herregud är pigg på en promenad! dunno.gif
Chamomille
Nu menade jag inte till dig Aqva...
Red Top
En liten fundering till Christa: Tror du Aqua sitter vaken dygnet runt för att radera spam i forumet? Det första kom inte förrän efter 00.00 i natt, då de flesta sover sött på rosenörat, och du är i farten och mejlar till AQ innan hin har fått skorna på sig. Blunda och låt bli att se. Då försvinner all spam, som genom trolleri. smile.gif

Lokan
Hmmm, ja, det är ju inte svininfluensan det är fråga om.... blink.gif
Kryddan03
CITAT (Red Top @ 29-03-2011, 19:53) *
En liten fundering till Christa: Tror du Aqua sitter vaken dygnet runt för att radera spam i forumet? Det första kom inte förrän efter 00.00 i natt, då de flesta sover sött på rosenörat, och du är i farten och mejlar till AQ innan hin har fått skorna på sig. Blunda och låt bli att se. Då försvinner all spam, som genom trolleri. smile.gif

Jag såg det också inatt och tänkte: "Vad skönt att vi har Aqva som kan ta bort det så att jag slipper se det när jag loggar in till kvällen!" biggrin.gif

PS Inte är väl Aqva Hin Håle heller? wink.gif
Red Top
CITAT (Kryddan03 @ 29-03-2011, 21:24) *
Jag såg det också inatt och tänkte: "Vad skönt att vi har Aqva som kan ta bort det så att jag slipper se det när jag loggar in till kvällen!" biggrin.gif

PS Inte är väl Aqva Hin Håle heller? wink.gif

a0a.gif Nää! Det är han inte. a0a.gif Men han hade inte heller hunnit få på sig skorna.
Kryddan03
CITAT (Red Top @ 29-03-2011, 21:44) *
a0a.gif Nää! Det är han inte. a0a.gif Men han hade inte heller hunnit få på sig skorna.

Int' behöver man väl skor när man har klövar? rotfl.gif
Red Top
[attachment=59265:hilarious.gif]
Chamomille
Hin Håle... rotfl.gif a0a.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon